موبایل

گلکسی اس10 در سه مدل لایت، پلاس و اج عرضه می‌شود

گلکسی اس10

کمپانی سامسونگ به طور معمول گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس خود را هر سال در دو مدل متفاوت روانه بازار می‌کند که هر کدام صفحه نمایشی با اندازه متفاوت را ارائه می‌دهند. اما براساس توییتی که توسط بن گسکین منتشر شده به نظر می‌رسد گوشی هوشمند گلکسی اس10 سامسونگ در سه نسخه با نام‌های Galaxy S10 Lite، Galaxy S10 Plus و Galaxy S10 Edge عرضه خواهد شد.

شایعات مختلفی که در روزهای اخیر پیرامون دهمین نسل از گوشی‌های هوشمند گلکسی اس سامسونگ منتشر شده‌اند حاکی از آن هستند که سامسونگ این بار حداقل سه نسخه متفاوت از گوشی گلکسی اس10 را در سال میلادی آینده روانه بازار خواهد نمود.

بر این اساس یک نسخه ارزان قیمت تحت عنوان Lite نیز وجود دارد که صفحه نمایش آن برخلاف دو مدل دیگر هیچ انحنایی نداشته و کاملا تخت محسوب می‌شود. اما دو مدل Plus و Edge دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند که مقایسه آنها با یکدیگر کمی دشوار است. به نظر می‌رسد نسخه پلاس گلکسی اس10 از صفحه نمایشی بزرگتر برخوردار باشد اما وقتی حداقل دو مدل از گلکسی اس10 مجهز به صفحه نمایش خمیده هستند، دیگر کلمه اج به چه معنایی می‌باشد؟

پیش‌تر کمپانی سامسونگ از کلمه اج به منظور اشاره به انحنادار بودن صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس یا نوت خود استفاده می‌کرد اما این روزها که صفحات نمایش منحنی در بین محصولات سامسونگ تقریبا به یک استاندارد و ویژگی‌ پیش‌ فرض تبدیل شده‌اند نمی‌توان حدس زد که کلمه اج در خصوص گلکسی اس10 دقیقا به چه قابلیت ویژه‌ای اشاره دارد.

به هر حال این اطلاعات هنوز به صورت رسمی تایید یا رد نشده و نمی‌توان با قطعیت آنها را قبول کرد. انتظار می‌رود سامسونگ اوایل سال میلادی آینده گوشی‌های هوشمند جدید سری گلکسی اس خود را رسما معرفی نماید.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *