موبایل

نام گوشی هوشمند تاشو سامسونگ Galaxy Fold خواهد بود

Galaxy Fold

همان طور که می‌دانید فردا روزی است که سامسونگ سرانجام از گوشی هوشمند تاشو خود رونمایی خواهد نمود. نکته جالب اینکه هنوز هم کسی به طور دقیق نمی‌داند این گوشی هوشمند چه نام خواهد داشت. حتی در سال 2018 نیز سامسونگ هیچ اشاره‌ای به نام این گوشی هوشمند نکرد و صرفا اعلام نمود که این دستگاه از تکنولوژی صفحه نمایش Infinity Flex بهره می‌برد.

اما حالا یکی از فاش کنندگان شناخته شده دنیای موبایل، یعنی Evan Blass از نام این گوشی هوشمند تاشو پرده برداشت. براین اساس نخستین گوشی هوشمند تاشو سامسونگ Galaxy Fold نامگذاری خواهد شد. متاسفانه هیچ جزییات دیگری در توییت منتشر شده توسط Evan Blass ارائه نشده است. باتوجه به ماهیت توییت‌ها و این واقعیت که معمولا به ندرت پیش می‌آید که یک شایعه در خصوص نام رسمی یک محصول صحبت کند، می‌توان با احتمال بالایی محصول جدید سامسونگ را از همین الان Galaxy Fold نام گذاشت.

سامسونگ در جریان رویداد SDC 2018 خود اعلام کرده بود که این گوشی هوشمند در هنگام باز شدن کامل به یک صفحه نمایش 7.3 اینچی مجهز خواهد شد. به گفته این کمپانی، افزایش ابعاد صفحه نمایش و همچنین رابط کاربری جدید و بهینه‌سازی شده One UI به کاربران اجازه می‌دهد تا همزمان حداکثر 3 اپلیکیشن را در Galaxy Fold اجرا کنند و از توان پردازشی بالای Exynos 9820 بهره ببرند.

صفحه نمایش این گوشی هوشمند در حالت بسته 4.58 اینچ خواهد بود که وضوح تصویر 1960 در 840 پیکسلی را ارائه می‌دهد. اما وقتی گوشی را به طور کامل باز می‌کنید با یک نمایشگر 7.3 اینچی با وضوح بالاتر 2152 در 1536 پیکسلی مواجه خواهید بود.

همان طور که گفتیم این نمایشگر از تکنولوژی Infinity Flex سامسونگ بهره می‌برد که احتمالا هزینه تولید بالایی را به سامسونگ متحمل خواهد کرد. با اضافه شدن ویژگی‌های دیگر مانند نمایشگر OLED در جلو، چیپست قدرتمند با معماری 7 نانومتری، مودم 5G و چند دوربین مختلف به این فناوری، قطعا نباید انتظار قیمتی مقرون به صرفه را داشت! در واقع گفته می‌شود این گوشی هوشمند تاشو با قیمت حداقل 1500 دلاری و حداکثر 2000 دلاری روانه بازار خواهد شد.

منبع: wccftech

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *