موبایل

گوشی هوشمند تاشو Oppo در نمایشگاه MWC 2019 رونمایی خواهد شد

گوشی هوشمند تاشو

اگر گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش‌هایی بدون حاشیه یا حاشیه‌های بسیار باریک یکی از ترندهای مهم طراحی در سال جاری محسوب می‌شود به نظر می‌رسد در سال 2019 این عنوان به گوشی‌های هوشمند تاشو اختصاص خواهد یافت. همان طور که احتمالا اطلاع دارید کمپانی‌هایی مانند سامسونگ و هواوی قصد دارند سال میلادی آینده از گوشی‌های هوشمند جدید خود با قابلیت تاشدن رونمایی نمایند.

اما به نظر می‌رسد کمپانی چینی Oppo نیز به این جمع اضافه شده و احتمالا جزییات بیشتری را در خصوص گوشی هوشمند تاشو خود در جریان کنگره جهانی موبایل 2019 ارائه خواهد نمود. براساس گزارشی که به تازگی منتشر شده این تولیدکننده چینی قرار است در جریان رویداد مذکور که 25 الی 28 فوریه سال میلادی آینده در شهر بارسلونا برگزار خواهد شد، به نوعی این محصول را معرفی کند.

مدیر محصول کمپانی اوپو، چاک وانگ در این خصوص گفته است “ما می‌دانیم در حال حاضر سامسونگ سونی در حال کار بر روی گوشی‌های هوشمند تاشو خود هستند و این قول را به شما می‌دهیم که اوپو هم به زودی جزییاتی را در خصوص محصول خود در این حوزه جدید ارائه خواهد نمود.” شایان ذکر است که هنوز کسی نمی‌داند بازار گوشی‌های هوشمند به این فرم فکتور جدید چه واکنشی را نشان خواهد داد.

در صحبت کوتاهی که وانگ انجام داده هیچ اطلاعاتی در خصوص معرفی رسمی این گوشی هوشمند تاشو در جریان کنگره جهانی موبایل 2019 ارائه نشده و اصلا مشخص نیست که اصلا اوپو قادر به نمایش مدل اولیه محصول خود تا آن زمان باشد یا خیر.

به هر حال، اوپو تا به این لحظه پتنت‌های مختلفی را در خصوص طراحی‌های تاشو به ثبت رسانده که نشان دهنده این موضوع است که تولیدکننده چینی مذکور در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند با چنین طراحی و فرم فکتوری می‌باشد تا مزیت رقابتی خود را در برابر کمپانی‌های بزرگی مانند سامسونگ و سونی حفظ کند.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *