موبایل

گوشی هوشمند هواوی P30 مارس امسال معرفی می‌شود

P30

کمپانی هواوی بدون شک در جریان رویداد کنگره جهانی موبایل 2019 که اواخر ماه میلادی جاری برگزار خواهد شد حضوری پررنگ را از خود به نمایش می‌گذارد. اما براساس جدیدترین گزارشات ظاهرا این تولیدکننده چینی قصد ندارد گوشی‌های هوشمند سری P30 خود را در این رویداد معرفی کند. در واقع اطلاعاتی که در دسترس قرار گرفته نشان می‌دهند که هواوی در این رویداد قرار است از یک گوشی هوشمند تاشو رونمایی کند.

این گوشی هوشمند به گفته هواوی از قابلیت ارتباطی نسل پنجم یا 5G نیز پشتیبانی خواهد نمود. این کمپانی همچنین اعلام کرد که تصمیم دارد ماه آینده میلادی در رویدادی که در شهر پاریس فرانسه برگزار خواهد شد از گوشی‌های هوشمند سری P30 خود رونمایی کرد. علاوه بر این، هواوی از برنامه‌ریزی‌های خود جهت توسعه کسب و کارش در کشور لهستان نیز صحبت کرد و گفت با راه‌اندازی دفتری جدید حداقل 100 کارمند جدید را در آن استخدام خواهد نمود.

این غول فناوری چینی در حال حاضر یکی از پیشتازان بازار گوشی‌های هوشمند کشور لهستان محسوب شده و سال میلادی گذشته 33 درصد از کل گوشی‌های هوشمند فروخته شده در لهستان را به خود اختصاص داده بود. هواوی پی20 و میت 20 دو گوشی هوشمندی هستند که در لهستان با استقبال بسیار خوبی مواجه شدند. البته این وضعیت در سایر نقاط جهان نیز تقریبا به طور مشابه‌ای دیده شد.  به هر حال هواوی اعلام کرد که قصد دارد به زودی انواع لوازم جانبی، تبلت‌ و حتی لپ‌تاپ‌های جدیدش را نیز در بازار الکترونیک کشور لهستان عرضه کند.

هواوی در گذشته دستگاه‌های جدیدش را در پایتخت کشور فرانسه رونمایی می‌کرد و به همین دلیل تعجبی ندارد اگر این کار را این بار در خصوص گوشی هوشمند P30 نیز تکرار کند. متاسفانه هنوز اطلاعات بیشتری در خصوص گوشی‌های هوشمند سری پی30 ارائه نشده و حتی نمی‌دانیم رویداد مذکور در پاریش دقیقا در چه تاریخی برگزار خواهد شد!

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *