موبایل

گوشی هوشمند G8 ThinQ ال‌جی با قیمت 900 دلاری عرضه می‌شود

G8 ThinQ

گوشی هوشمند G8 ThinQ طبق انتظار باید در جریان کنگره جهانی موبایل 2019 توسط ال‌جی به طور رسمی رونمایی نشود. همان طور که می‌دانید این رویداد مهم هفته آینده در شهر بارسلونا برگزار خواهد شد و این گوشی هوشمند نیز در واقع نخستین پرچمدار این تولیدکننده کره‌ای در سال میلادی جدید خواهد بود. به همین دلیل جی8 تینکیو از نظر قیمتی نیز در بازه گران قیمت‌های بازار موبایل جای می‌گیرد.

به هر حال اگر امیدوار بودید که ال‌جی این محصول را با قیمت مقرون به صرفه روانه بازار کند باید به اطلاع شما برسانیم که این اتفاق رخ نخواهد داد! در واقع براساس پست جدیدی که توسط یکی از کاربران در شبکه اجتماعی Reddit منتشر شده، به نظر می‌رسد که G8 ThinQ در هنگام عرضه حداقل 1199 دلار کانادا قیمت خواهد داشت.

اگر این قیمت را به دلار ایالات متحده آمریکا تبدیل کنیم به سادگی متوجه خواهیم شد که با یک گوشی هوشمند پرچمدار 900 دلاری روبرو هستیم. البته توجه داشته باشید که این رقم قیمت مدل پایه G8 ThinQ را نشان می‌دهد و به احتمال زیاد براساس گزینه‌های ارائه شده در زمینه حافظه داخلی و یا میزان رم این قیمت بالاتر نیز خواهد رفت.

به هر حال چه این موضوع صحت داشته باشد چه نه، باید به این واقعیت اشاره کنیم که گوشی‌های هوشمند جدیدی که این روزها روانه بازار می‌شوند معمولا در همین بازه قیمت، یعنی بین 800 الی 1000 دلار آمریکا به فروش می‌رسند. به همین دلیل قیمت اعلام شده به احتمال زیادی نزدیک به قیمتی خواهد بود که ال‌جی برای عرضه G8 ThinQ در نظر دارد.

اما نکته‌ای که مهم است ارزش خرید پرچمدار جدید ال‌جی می‌باشد که باید دید آیا مشخصات و قابلیت‌های ارائه شده توسط آن به این بازه قیمت تعلق دارند یا خیر! براساس آخرین اطلاعات انتظار می‌رود این گوشی هوشمند از چیپست اسنپدراگون 855، صفحه نمایش جدید با قابلیت پخش صدا و همچنین قابلیت‌های کنترل اشاره‌ای بدون نیاز به لمس بهره خواهد برد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *