موبایل

گوشی Galaxy A9 Pro سامسونگ به صورت رسمی معرفی شد

Galaxy A9 Pro

سال گذشته کمپانی سامسونگ از گوشی هوشمند Galaxy A9 (2018) به عنوان نخستین محصول مجهز به سیستم دوربین چهارتایی رونمایی کرد. برای یک گوشی هوشمندی که در سری Galaxy A عرضه می‌شد، این محصول از طراحی بسیار خوبی برخوردار بود؛ نمایشگر تمام صفحه و با حاشیه‌های بسیار باریک در بخش بالا و پایین المان‌هایی هستند که معمولا در یک پرچمدار شاهد هستیم.

اما سامسونگ به تازگی در کشور کره یک گوشی هوشمند جدید با حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش حتی باریک‌تر تحت عنوان Galaxy A9 Pro را رونمایی نموده است. نمایشگر به کار رفته در این گوشی هوشمند از یک حفره برای قرارگیری دوربین جلو بهره برده و در واقع می‌تواند یک تصور کلی از طراحی گلکسی اس10 به ما بدهد. قابل ذکر است که براساس آخرین تصاویر لو رفته از پرچمدار بعدی سری گلکسی اس سامسونگ، این گوشی نیز از صفحه نمایش حفره‌دار برخوردار خواهد بود.

سامسونگ به طور دقیق اشاره‌ای به پردازنده استفاده شده در Galaxy A9 Pro نکرد اما لیستی از مشخصات قطعات به کار رفته در این گوشی هوشمند که در وب‌سایت این کمپانی قرار گرفته نشان می‌دهد که این محصول از 6 گیگابایت حافظه رم، 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، یک باتری 3400 میلی‌آمپرساعتی و یک سیستم دوربین سه‌تایی در قسمت عقبی بهره می‌برد. این مجموعه دوربین شامل یک دوربین اصلی با دقت 24 مگاپیکسل، یک دوربین زوم 10 مگاپیکسلی و در نهایت یک دوربین 5 مگاپیکسلی می‌شود.

این گوشی هوشمند طبق انتظار باید چیزی حدود 535 دلار قیمت داشته باشد که در این صورت کاملا مقرون به صرفه خواهد بود، به خصوص اگر مشخصات فنی و طراحی آن را در نظر بگیرید. اما برای آن دسته از کاربرانی که در خارج از کشور کره جنوبی سکونت دارند باید بگوییم متاسفانه ممکن است این گوشی هوشمند بدستشان نرسد! در واقع سامسونگ هنوز هیچ صحبتی از تمایلش برای عرضه جهانی Galaxy A9 Pro نکرده است.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *