نماد سایت فروشگاه آنلاین جیبانو

گوشی هوشمند Galaxy A9 Star Pro مجهز به چهار دوربین و دو لنز زوم

پس از معرفی Galaxy A7 (2018) که نخستین گوشی هوشمند اندرویدی سامسونگ مجهز به سه دوربین در قسمت عقب محسوب می‌شود، حالا این غول کره‌ای در حال آماده شدن برای معرفی دستگاهی جدید در ماه آینده است که انتظار می‌رود توانمندی‌های بخش دوربین را یک گام دیگر نیز افزایش دهد.

براساس اطلاعاتی که توسط چند منبع خبری مختلف منتشر شده‌اند، گوشی هوشمند جدید سامسونگ Galaxy A9 Star Pro نام داشته و احتمالا از دو لنز با قابلیت زوم برخوردار خواهد بود. این موضوع باعث می‌شود تا حدس و گمان‌های فراوانی پیرامون توانمندی این دوربین چهارتایی جدید ایجاد شود. برخی معتقدند این دو لنز امکان بزرگنمایی سه برابر اپتیکال را فراهم می‌کنند که بدین ترتیب کیفیت تصاویر یا ویدیوها کاهش پیدا نخواهد کرد.

در رندرهای جدیدی که توسط AllaboutSamsung منتشر شد می‌توان مشخصات فنی جالبی را در بخش دوربین این گوشی هوشمند مشاهده کرد. به گزارش این منبع، دوربین اصلی Galaxy A9 Star Pro یک نمونه 24 مگاپیکسلی خواهد بود که در کنار آن یک دوربین 8 مگاپیکسلی با لنز واید 120 درجه‌ای نیز قرار دارد.

دوربین سوم این گوشی از یک سنسور 10 مگاپیکسلی با قابلیت زوم برخوردار می‌باشد. در نهایت دوربین چهارم این گوشی از یک لنز زوم بهره می‌برد اما دقت سنسور آن تنها 5 مگاپیکسل است. سامسونگ برای علاقه‌مندان به عکس‌های سلفی نیز یک دوربین 24 مگاپیکسلی در قسمت جلویی این گوشی هوشمند قرار داده است.

اما نکته عجیب با فرض درست بودن این اطلاعات، بکارگیری دو لنز زوم به صورت همزمان در قسمت پشتی گوشی است. براساس شایعات منتشر شده به نظر می‌رسد گوشی هوشمند جدید سامسونگ درست همانند P20 Pro هواوی از قابلیت بزرگنمایی اپتیکال سه برابری بهره می‌برد.

انتظار می‌رود Galaxy A9 Star Pro از یک نمایشگر 6.2 اینچی سوپر امولد با رزولوشن +Full HD، چیپست اسنپدراگون 660 و باتری نسبتا بزرگ 3730 میلی‌آمپرساعتی برخوردار خواهد بود. بدون شک این مشخصات برای یک گوشی هوشمند میان‌رده اندرویدی بسیار عالی محسوب می‌شوند، اما امیدواریم چیپست قو‌ی‌تری مانند اسنپدراگون 710 را در این محصول شاهد باشیم.

 

منبع: wccftech

خروج از نسخه موبایل