موبایل

گوشی Lenovo Z5 Pro با طراحی کشویی و حسگر اثرانگشت زیرصفحه‌ای نمایش داده شد

Lenovo Z5 Pro

همان طور که می‌دانید مشخصات سخت‌افزاری رسمی گوشی هوشمند Lenovo Z5 Pro چندی پیش فاش شد و اگرچه نایب رییس گروه تجاری لنوو وجود این محصول را رسما تایید کرد اما هنوز رونمایی رسمی از آن صورت نگرفته است.

روز گذشته کمپانی لنوو گوشی هوشمند زد 5 پرو خود را با تاکید بر روی نسبت 100 درصدی صفحه نمایش به بدنه تبلیغ کرده بود و حالا پوستری جدید منتشر شده که در آن به طراحی کشویی این گوشی اشاره شده است. همچنین نایب رییس لنوو اعلام کرده که در طراحی این محصول از حسگر اثرانگشت زیرصفحه‌ای استفاده شده تا فضای کافی برای قرارگیری صفحه نمایش با کمترین حاشیه ممکن ایجاد شود.

قرار است لنوو در نخستین روز از ماه نوامبر گوشی هوشمند Lenovo Z5 Pro را رونمایی کند. این محصول نخستین گوشی هوشمند لنوو است که از طراحی کشویی بهره می‌برد و حالا این کمپانی قصد دارد در کنار می میکس 3 شیائومی که از طراحی مشابهی برخوردار است، گوشی رقابت را از دیگر فعالان این حوزه برباید.

اخیرا لنوو گوشی هوشمند میان‌رده S5 Pro را روانه بازار کرد. دوربین استفاده شده بر روی این گوشی از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برخوردار بوده و قادر است چهره و صحنه را تشخیص داده و امکانات زیباسازی مختلفی را در اختیار کاربر قرار دهد.

برخلاف گوشی Z5 که از یک ناچ در قسمت بالایی صفحه نمایش بهره می‌برد، در Lenovo Z5 Pro از یک صفحه نمایش لبه به لبه با کمترین حاشیه ممکن استفاده شده و در عوض یک قطعه جداگانه با طراحی کشویی اجزایی مانند دوربین را بر روی خود جای داده‌اند.

این گوشی‌هوشمند طبق انتظار باید از چیپست اسنپدراگون 845 به همراه 8 گیگابایت حافظه رم بهره ببرد. صفحه نمایش 6.5 اینچی این گوشی با وضوح تصویر 2280 در 1440 پیکسل و نسبت تصویر 19:14 تجربه‌ای لذت بخش را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. در نهایت یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی وظیفه تامین انرژی قطعات Lenovo Z5 Pro را برعهده دارد.

منبع: gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *