موبایل

Vivo Apex 2019 از حسگر اثرانگشت تمام صفحه‌ و مودم 5G بهره می‌برد

Apex 2019

همه Vivo را به عنوان تولیدکننده‌ای که در رویدادها و نمایشگاه‌های مختلف گوشی‌های هوشمند منحصر به فرد و معمولا مجهز به امکاناتی جلوتر از زمان را معرفی می‌کند، می‌شناسند. براساس آخرین گزارشات ظاهرا این تولیدکننده چینی یک یا دو محصول جدید را برای ارائه در کنگره جهانی موبایل 2019 آماده نموده است.

این کمپانی پیش‌تر Vivo Apex 2019 را رونمایی کرد. این گوشی هوشمند در واقع جانشین مدل مفهومی Apex سال گذشته است که از یک دوربین سلفی جهنده و کشویی در قسمت بالایی برخوردار بود و بعدا به عنوان مدل Vivo Nex به تولید انبوه رسید. مدل Apex 2019 با بهره‌گیری از فناوری ارتباطی نسل پنجم و همچنین یک حسگر اثرانگشت تمام صفحه‌ای سطح قابلیت‌های مدل قبلی را بالا برده است.

کمپانی ویوُ ظاهرا این گوشی هوشمند را دقیقا با همین مشخصاتی که امروز رونمایی شد عرضه نمی‌کند. در واقع این احتمال وجود دارد که برخی از قابلیت‌های معرفی شده در یک دستگاه دیگر ارائه شوند. این همان کاری بود که این تولیدکننده چینی سال گذشته با دوربین سلفی جهنده یا کشویی گوشی خود انجام داد.

گوشی Apex 2019 از طراحی یکپارچه و جذابی که به نوع مشابه Meizu Zero نیز هست بهره برده و دکمه‌ها، پورت‌ها و تمامی شیارها و درب‌ها در آن حذف شده است. طراحی شیشه‌ای و کاملا یکپارچه این گوشی باعث شده تا نسبت صفحه نمایش به بدنه بسیار بالا باشد. این نخستین گوشی هوشمند ویوُ مجهز به مودم X50 5G کوالکام است و امکان استفاده از شبکه‌های پرسرعت نسل پنجم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

از مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به چیپست اسنپدراگون 855 کوالکام، 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی اشاره نمود. متاسفانه جزییات بیشتری در مورد Apex 2019 ارائه نشده و باید تا برگزاری کنگره جهانی موبایل 2019 صبر کنیم.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *