سایر گجت‌ها

آیپد جدید اپل به جک هدفون و سنسور تاچ آی‌دی مجهز است

آیپد جدید

همان طور که می‌دانید انتظار می‌رود کمپانی اپل در ماه‌های آینده یک آیپد جدید را معرفی کند که براساس گزارشات منتشر شده به نظر می‌رسد این تبلت محبوب همچنان به جک هدفون 3.5 میلی‌متری استاندارد مجهز خواهد بود. اما اطلاعات جدیدی منتشر شده که از تلاش اپل برای نگه داشتن جک هدفون استاندارد و همچنین حسگر اثر انگشت تاچ آی‌دی که درون دکمه هوم قرار خواهد گرفت در تبلت جدید آیپد حکایت دارند.

به گزارش وب‌سایت مکوتاکارا به نظر می‌رسد نباید انتظار تغییرات ظاهری خاص و برجسته‌ای را در طراحی آیپد جدید اپل شاهد باشیم. در واقع همان قاب بیرونی قبلی به علاوه جک هدفون استاندارد و حسگر تشخیص اثر انگشت Touch ID چیزهاییست که تبلت جدید اپل ارائه خواهد نمود.

کمپانی اپل احتمالا از همان استراتژی قبلی که برای عرضه نسخه پایه آیپد در سال گذشته به کار گرفت پیروی خواهد کرد. شایان ذکر است که تبلت آیپدی که سال گذشته میلادی معرفی شد نیز نسبت به نسخه قبلی از تغییرات خاص و مهمی برخوردار نبود و همچنان یک صفحه نمایش 9.7 اینچی، حسگر تاچ آی‌دی و جک هدفون را ارائه می‌کرد.

البته تبلت جدید اپل این بار از قلم Apple Pencil پشتیبانی می‌کرد و همچنین قطعات سخت‌افزاری آن نیز ارتقا یافته بودند که این موضوع شامل پردازنده هم می‌شد.

گزارش منتشر شده در واقع حاوی اطلاعاتی از سوی یک تامین کننده است که ادعا می‌کند سایز صفحه نمایش آیپد جدید اپل هنوز مشخص نشده و در واقع اپل به تصمیم قطعی دست نیافته است اما احتمال دارد iPad جدید اپل به یک نمایشگر جدید 10 اینچی مجهز باشد. از سوی دیگر اما شایعات قبلی بر روی این موضوع تاکید داشته‌اند که احتمالا تبلت جدید اپل نیز مشابه مدل‌ قبلی خواهد بود.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *