سایر گجت‌ها

اپل هدفون‌های حرفه‌ای خود را نیمه دوم سال جاری عرضه می‌کند

اپل

از زمانی که اپل هدفون‌های Beats جدیدش را عرضه کرد مدت زیادی می‌گذرد. این هدفون‌ها با رنگ‌های جدیدی بروزرسانی شدند اما تا به این لحظه هیچ مدلی با قابلیت‌های و مشخصات جدید معرفی نشده است. این موضوع می‌تواند حاکی از تلاش اپل برای عرضه یک هدفون انحصاری با برند خودش باشد، حداقل این چیزیست که شایعات منتشر شده در سال 2018 به آن اشاره داشته‌اند.

اما حالا براساس شایعه‌ای جدید که توسط وب‌سایت بلومبرگ منتشر شده به نظر می‌رسد هدفون‌های جدید اپل سرانجام قرار است طی ماه‌های آینده سال میلادی جاری رونمایی شوند. البته توجه داشته باشید که این اتفاق ممکن است طی یک الی دو ماه دیگر رخ ندهد. علاوه بر این در گزارش مذکور در خصوص کمپانی Sonos که در زمینه تجهیزات صوتی سابقه خوبی دارد نیز صحبت شده است.

این کمپانی قصد دارد با عرضه یک هدفون حرفه‌ای و رده بالا خود را در بازار هدفون‌ها مطرح نماید. این موضوع از آن جهت جالب توجه است که سونوس معمولا به تولید انواع بلندگو حرفه‌ای می‌پردازد و این جهت‌گیری آن هم زمانی که اپل قصد تولید یک هدفون انحصاری را دارد در نوع خود جالب می‌باشد.

در گزارش منتشر شده آمده که اگر کمپانی سونوس چنین محصولی را تولید و روانه بازار کند بدون شک چندین رقیب قدرتمند دارد که باید با آنها رقابت کند. بلومبرگ می‌نویسد: سونوس باید در یک بازار رو به رشد اما پررقابت حضور پیدا کند که شامل بزرگانی مانند Bose، سنهایزر، اپل بیتز و اسکول‌کندی می‌شود. اپل در نظر دارد هدفون روی گوش یا Over Ear خود را به صورت کاملا مستقل در نیمه دوم سال میلادی جاری روانه بازار کند. در واقع این احتمال وجود دارد که ماه ژوئن این هدفون را در بازار شاهد باشیم.

هنوز مشخص نیست که چه اتفاقی به سر برند Beats خواهد افتاد. علاوه بر این گفته می‌شود اپل در حال کار بر روی دومین نسل از ایرپادهای خود است که به زودی عرضه خواهند شد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *