سایر گجت‌ها

نسخه‌ای جدید از Canon EOS R در نمایشگاه فتوکینا 2019 معرفی می‌شود

EOS R

اگر به یاد داشته باشید کمپانی کانن چند ماه پیش از سری جدید دوربین‌های بدون آینه EOS R خود رونمایی کرد. دوربین‌های بدون آینه‌ای که پیش‌تر توسط این تولیدکننده محبوب ژاپنی روانه بازار شدند متاسفانه عملکرد چندان خوبی را ارائه نداده و در بسیاری از بررسی‌ها ناامیدکننده ظاهر شدند. اما به نظر می‌رسد کانن این بار قصد دارد پا به پای رقبای قدرتمند خود مانند سونی، فوجی‌فیلم، نیکون و پاناسونیک وارد میدان شود.

اگر شما هم کنجکاوید تا مدل‌های جدید کانن را در دسته دوربین‌های بدون آینه ببینید باید تا نمایشگاه فتوکینا 2019 صبر کنید. براساس گزارشی جدید که توسط کانن‌واچ (به همراه میرورلس رامورز) منتشر شده است، به نظر می‌رسد کمپانی Canon در تلاش است تا نسخه‌ای مجهز به یک سنسور با رزولوشن بالاتر از EOS R را برای معرفی به نمایشگاه فتوکینا سال میلادی آینده برساند.

شایان ذکر است که این نمایشگاه در ماه می سال آینده برگزار شده و متاسفانه هنوز هیچ اطلاعات و جزییات خاصی در مورد محصولی که کانن احتمالا آن را معرفی خواهد کرد، به بیرون درز نکرده است. البته باتوجه به اینکه بین زمان معرفی دو محصول فاصله نسبتا زیادی ایجاد می‌شود، کانن ویژگی‌ها و توانمندی‌های جدیدی را در نسخه جدید EOS R ارائه دهد.

همچنین ماه گذشته شایعاتی منتشر شده بودند که از تلاش کانن برای معرفی دو بدنه EOS R جدید در سال 2019 خبر می‌دادند. بنابراین این که کانن در جریان نمایشگاه فتوکینا 2019 حداقل یک دوربین جدید را معرفی کند چندان دور از ذهن نخواهد بود. به نظر می‌رسد سیاست‌های کانن به نسبت کمپانی‌های دیگر مانند نیکون اندکی متفاوت باشد. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که نیکون نیز در یکی دو سال اخیر بازار دوربین‌های بدون آینه کاملا جدی گرفته است.

برخلاف کانن که ظاهرا تصمیم به معرفی تنها یک دوربین جدید گرفته است، نیکون اما دو مدل Z6 و Z7 را معرفی کرده است. به هر حال هنوز مشخص نیست آیا در نمایشگاه فتوکینا 2019 دوربین جدیدی از سری EOS R کانن معرفی خواهد شد یا خیر؛ حداقل کانن این موضوع را تا به این لحظه تایید یا رد نکرده است.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *