سایر گجت‌ها

هواوی دو ساعت هوشمند جدید را عرضه خواهد کرد

ساعت هوشمند

کمپانی هواوی ساعت هوشمند Watch GT خود را سال گذشته عرضه کرد اما این محصول به سیستم عامل مخصوص گجت‌های پوشیدنی گوگل، یعنی Wear OS مجهز نبود. در عوض هواوی این ساعت هوشمند را با سیستم Lite OS که توسط خودشان توسعه یافته است ارائه نمود. اما براساس یک گزارش جدید، این تولیدکننده چینی قصد دارد دو مدل دیگر از سری Watch GT خود را نیز ارائه کند و هر دو مدل نیز به سیستم عامل خود هواوی یعنی Lite OS مجهز خواهند بود.

در این گزارش اشاره شده که ساعت هوشمند جدید Watch GT Active و Watch GT Elegant از همان صفحه نمایش 1.39 اینچی به کار رفته در مدل واچ جی‌تی بهره خواهند برد اما طراحی صفحه گرد اطراف صفحه نمایش این بار متفاوت می‌باشد.

متاسفانه هنوز جزییات زیادی در خصوص تغییرات ظاهری یا فنی در این دو ساعت هوشمند هواوی ارائه نشده است. برای مثال نمی‌دانیم که ساعت‌های هوشمند جدید واچ جی‌تی اکتیو و واچ جی‌تی الگانت از نظر سخت‌افزاری چه بهبودهایی را ارائه خواهند کرد و آیا به حسگرهای جدیدی مجهز خواهند بود یا خیر. متاسفانه هواوی نیز تا به این لحظه هیچ اشاره‌ای به مشخصات احتمالی این دو مدل نکرده است.

اما نکته‌ای که در خصوص گجت‌های پوشیدنی جدید هواوی می‌توان ذکر کرد این است که هر دو مدل ظاهرا از قیمت بالاتری نسبت به مدل اصلی واچ جی‌تی برخوردار خواهند بود. همین موضوع حدس و گمان‌هایی را مطرح می‌کند که هواوی به احتمال زیاد بهبودهای مختلفی، آنهم نه فقط از نظر ظاهری را در این دو محصول ارائه خواهد کرد.

کمپانی هواوی هنوز در خصوص Watch GT Active و Watch GT Elegant هیچ صحبتی نکرده است و مشخص نیست که چه زمانی قرار است این دو ساعت هوشمند را در بازار شاهد باشیم.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *