سایر گجت‌ها

هواوی ساعت هوشمند Watch GT را عرضه کرد

Watch GT

کمپانی هواوی در چند سال گذشته فعالیت پررنگی در بازار ساعت‌های هوشمند داشته و برای مثال در سال 2017 ساعت هوشمند هواوی واچ 2 را روانه بازار کرد. اما این کمپانی به تازگی سومین نسل از ساعت هوشمند خود را تحت عنوان Watch GT روانه بازار کرد. محصولی که مدتی هست شایعات و اخبار مختلفی پیرامون آن در فضای اینترنت منتشر شد.

اگرچه تعداد ساعت‌های هوشمند موجود در بازار به هیچ عنوان کم نیست اما نمونه‌های عرضه شده توسط این تولیدکننده چینی معمولا به علت طراحی بزرگسالانه به خوبی از رقبای خود متمایز می‌شوند. در واقع اگر به دنبال یک ساعت هوشمند با طراحی کلاسیک و قابل استفاده با لباس رسمی هستید، هواوی Watch GT شما را به هیچ وجه ناامید نخواهد کرد.

این ساعت هوشمند از حاشیه کناری سرامیکی، صفحه نمایش با پوششی از جنس الماس، قابی از جنس فولاد ضدزنگ و یک نمایشگر 1.39 اینچی بهره می‌برد. پنل AMOLED استفاده شده در این ساعت هوشمند وضوح تصویر 454 در 454 پیکسل را به شما ارائه می‌دهد. وظیفه پردازش اطلاعات در هواوی Watch GT نیز برعهده یک چیپست دوهسته‌ای قرار دارد که یکی از آنها از سرعت هسته بالاتر و دیگری از سرعت پایین‌تری برخوردار می‌باشد.

Watch GTWatch GT

هواوی در ساعت جدید خود از یک سیستم مانیتورینگ ضربان قلب جدید تحت عنوان TruSeen 3.0 استفاده نموده که از یک الگوریتم با قابلیت یادگیری ماشینی به منظور دریافت بهتری اطلاعات مرتبط با تناسب اندام بهره می‌برد. همچنین سنسورهای دیگری مانند شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما، جی‌پی‌اس، ارتفاع‌سنج و یک سنسور اندازه‌گیری فشار هوا نیز در این گوشی به کار گرفته شده است.

به ادعای هواوی، باتری موجود در Watch GT قادر است برای 2 هفته شارژدهی داشته باشد؛ البته در حالتی که هر هفته به مدت 90 دقیقه از سنسور تشخیص ضربان قلب استفاده شود. این خبر بسیار خوبی برای کاربران ساعت هوشمند محسوب می‌شود، چرا که عمر باتری در این گجت‌های جذاب یکی از مواردی هستند که ناراحتی بسیاری از کاربران را به همراه داشته است.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *