سایر گجت‌ها

الیمپوس دوربین بدون آینه OM-D E-M1X را معرفی کرد

OM-D E-M1X

اوایل ماه میلادی جاری، کمپانی الیمپوس به نوعی دوربین جدیدی که در حال ساخت داشت را رونمایی کرد. در آن زمان اعلام شد که احتمالا این دوربین امروز به طور رسمی رونمایی می‌شود و حالا این اتفاق افتاده است. الیمپوس به طور رسمی از دوربین بدون آینه جدید خود تحت عنوان OM-D E-M1X رونمایی کرد.

به گفته وب‌سایت انگجت، دوربین بدون آینه جدید این کمپانی در واقع به نوعی نسخه بزرگتری از مدل OM-D E-M1 Mark II محسوب می‌شود. البته این موضوع لزوما بد نیست و اگر قبلا و یا در حال حاضر این مدل را در اختیار ندارید می‌توانید به دوربین OM-D E-M1X به چشم یک گزینه مناسب‌تر نگاه کنید. اما اگر فعلا از مدل قدیمی‌تر استفاده می‌کنید ارتقا به مدل جدید باتوجه به اختلاف اختلاف قیمتی که باید بپردازید چندان منطقی نیست.

دوربین بدون آینه جدید الیمپوس از همان حسگر 20.4 مگاپیکسلی مدل قبلی با قابلیت عکاسی پیاپی با سرعت 18 فریم بر ثانیه بهره می‌برد. اما یکی از مزایای مدل جدید نسبت به OM-D E-M1 Mark II بهره‌گیری از یک لرزشگیر تصویر در بدنه است که به لطف یک سنسور ژیروسکوپ 5 محوره میسر شده و به کاربر کمک می‌کند تا عکس‌ها و ویدیوهای خود را بدون تاری و لرزش تصویر به ثبت برسانند.

همچنین دوربین جدید OM-D E-M1X الیمپوس در برابر شرایط آب و هوایی نامساعد مقاومت خوبی از خود نشان داده و به همین دلیل می‌توان در طبیعت و محیط‌های باز در هر شرایط آبی و هوایی از جمله رطوبت یا خیسی و یا سرمای زیاد از این دوربین استفاده کرد.

الیمپوس همچنین به نوعی رویکرد فوجی‌فیلم در خصوص دوربین‌های فول‌فریم را دنبال می‌کند، به همین دلیل به اعتقاد این تولیدکننده دوربین‌های فول‌فریم همیشه بهترین نیستند. در واقع به گفته ناتان لوید، سرپرست بخش بازاریابی الیمپوس، سرعت بالا، فوکوس خودکار و عملکرد کلی در دوربین‌های میکرو سه‌چهارم به شکل بهتری قابل دسترس خواهند بود.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *