سایر گجت‌ها, لپ‌تاپ

ایسوس دو کروم‌بوک و یک تبلت جدید را در سری Education معرفی کرد

کروم‌بوک

کمپانی ایسوس امروز از محصولات جدید سری کروم‌بوک Education خود رونمایی کرد. این سری از محصولات راهکارهایی سبک وزن و مقاوم را برای استفاده در کلاس‌های درس و محیط‌های آموزشی ارائه می‌دهد. در سری آموزشی ایسوس شاهد یک لپ‌تاپ معمولی، یک لپ‌تاپ کانورتیبل و برای نخستین بار یک تبلت هستیم.

ایسوس این دستگاه‌های جدید را در ماه‌های آینده روانه بازار خواهد نمود و جزییات بیشتری شامل قیمت، کانفیگ‌های احتمالی و تاریخ دقیق عرضه را به زودی شاهد خواهیم بود.

Chromebook C204 ایسوس با نمایشگر 11.6 اینچی و مدل C403 با نمایشگر 14 اینچی دو لپ‌تاپ معمولی معرفی شده توسط این کمپانی هستند. یک کروم‌بوک 14 اینچی کانورتیبل Flip C214 نیز برای کاربران در نظر گرفته شده و در نهایت برای نخستین بار یک تبلت تحت عنوان Tablet CT100 نیز توسط ایسوس رونمایی شده که از یک نمایشگر 9.7 اینچی برخوردار بوده و از سیستم عامل Chrome OS نسخه تبلت بهره می‌برد.

کروم‌بوک

تبلت جدید ایسوس از یک پردازنده شش هسته‌ای OP1 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی برخوردار است. باتری به کار رفته در این تبلت CT100 ایسوس توان 35 وات‌ساعتی را ارائه داده و برای شارژ آن باید از پورت USB Type-C استفاده کنید. لپ‌تاپ Chromebook C204 نیز به یک پردازنده دو هسته‌ای سلرون اینتل به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

یک اسلات کارت حافظه از نوع میکرو اس‌دی، دو پورت USB Type-C، یک وب‌کم با کیفیت اچ‌دی و یک باتری با ظرفیت 50 وات‌‌ساعتی از دیگر مشخصات این کروم‌بوک هستند. اما کروم‌بوک 14 اینچی ایسوس تحت عنوان Flip C214 نیز از یک پردازنده N4000 به همراه 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این مدل نیز امکانات ارتباطی مشابه‌ای با C204 را ارائه می‌دهد.

Chromebook C403 ایسوس نیز از یک نمایشگر 14 اینچی، پردازنده دو هسته‌ای اینتل و مقدار مشابه حافظه رم و حافظه داخلی بهره می‌برد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *