سایر گجت‌ها

تبلت 10.5 اینچی Galaxy Tab S5e سامسونگ معرفی شد

Galaxy Tab S5e

کمپانی سامسونگ در اقدامی غافلگیر کننده پیش از برگزاری کنگره جهانی موبایل 2019 از تبلت اندرویدی جدید خود تحت عنوان Galaxy Tab S5e رونمایی کرد. این تبلت در واقع باریک‌ترین و سبک‌ترین تبلت اندرویدی تولید شده تا به این لحظه محسوب می‌شود.

تبلت جدید سامسونگ نسبت به مدل Galaxy Tab S4 قیمت مقرون به صرفه‌تری داشته و در واقع درست در بخش میانی محصولات 2019 سامسونگ به شرح ذیل قرار می‌گیرد:

  • Galaxy Tab A 10.5 ($329)
  • Galaxy Tab S5e ($399)
  • Galaxy Tab S4 ($649)

با قیمت 649 دلاری شاهد رقابت شدیدی بین گلکسی اس4 و کروم‌بوک‌های در این بازه قیمتی هستیم. از آنجایی که کروم‌بوک‌ها نیز قادر به اجرای اپ‌های اندرویدی هستند انتخاب گزینه مناسب کاملا به نیازها و خواسته‌های شما بستگی خواهد داشت.

برای مثال تبلت گلکسی اس4 سامسونگ از نمایشگر به مراتب بهتری برخوردار بوده و تجربه استفاده از قلم در آن بسیار بهتر از کروم‌بوک‌ها می‌باشد. اما از سوی دیگر کروم‌بوک‌ها به علت ابعاد بزرگتر صفحه‌ نمایش و همچنین صفحه کلید کامل احتمالا تجربه بهتری برای انجام کارهای روزمره را در اختیارتان قرار می‌دهند.

اما تبلت Galaxy Tab S5e سامسونگ با قیمت 399 دلاری خود یک نمایشگر 10.5 اینچی بسیار خوب از نوع امولد و با وضوح تصویر 2560 در 1600 پیکسل و نسبت تصویر 16:10 را به شما ارائه می‌دهد. باتوجه به استفاده از چیپست اسنپدراگون 670 قیمت تبلت در حد مقرون به صرفه‌ای قرار گرفته و در عین حال امکان اجرای فایل‌های چندرسانه‌ای و همچنین پردازش وظایف روزانه را فراهم می‌کند.

به لطف به کارگیری چهار بلندگو تیون شده توسط AKG و همچنین پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos تبلت Galaxy Tab S5e سامسونگ تجربه شنیداری خوبی را نیز به شما ارائه می‌دهد.

Galaxy Tab S5e

سامسونگ قرار است این تبلت را در سه‌ماهه آینده با قیمت 399.99 دلاری به همراه یک صفحه کلید اختیاری با قیمت 129.99 دلاری روانه بازار کند.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *