سایر گجت‌ها

تصاویر و اطلاعات جدید گوگل Pixel Slate پیش از معرفی فاش شد

گوگل Pixel Slate

گوشی هوشمند گوگل پیکسل ایکس‌اس 3 که پیش‌تر شایعات متعددی در خصوص آن در فضای اینترنت منتشر شد، توسط یکی از خرده‌فروشان هنگ‌کنگی عرضه شد. همان‌طور که احتمالا می‌دانید تبلت گوگل Pixel Slate قرار است در تاریخ 9 اکتبر سال جاری در رویداد بزرگ گوگل به همراه پیکسل 3 رونمایی شود.

براساس اطلاعاتی که به تازگی توسط مای‌اسمارت‌پرایس منتشر شده به نظر می‌رسد تصاویر و جزییات جدیدی از این تبلت پیش از معرفی رسمی لو رفته است. گوگل پیگسل اسلیت از سیستم عامل Chrome OS این کمپانی بهره برده و به گفته وب‌سایت مذکور، این تبلت از یک نمایشگر با نسبت تصویر 3:2 با پشتیبانی از قلم یا استایلوس برخوردار خواهد بود.

گوگل Pixel Slate مجموعا از دو دوربین، یکی در عقب و دیگری در بخش جلویی بهره برده و ویژگی‌های جدیدی مانند یک پورت USB Type-C و دو بلندگوی استریو در دو طرف را ارائه می‌دهد. علیرغم اینکه پیکسل اسلیت نخستین تبلت طراحی شده توسط گوگل محسوب می‌شود اما متاسفانه در تصاویر خبری از جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیست!

گوگل Pixel Slateهمچنین بخش مشکی رنگ در قسمت پشتی تبلت به نظر می‌رسد برای ارتباطات سلولار یا وابسته به سیم‌کارت طراحی شده باشد. تبلت گوگل Pixel Slate از یک نمایشگر با سایز ایده‌آل برخوردار بوده و دکمه‌های ولوم و حسگر اثرانگشت نیز به صورت فیزیکی بر روی بدنه تعبیه شده‌اند. متاسفانه تا به این لحظه هیچ اطلاعات رسمی در خصوص مشخصات فنی این تبلت منتشر نشده است.

گوگل Pixel Slateتبلت جدید گوگل قابلیت اتصال به یک صفحه‌کلید جداشدنی را دارد. این صفحه‌کلید با استفاده از چند پین(خار) به گوگل پیکسل اسلیت متصل خواهد شد.

انتظار می‌رود گوگل Pixel Slate به همراه دو گوشی هوشمند پرسروصدا این شرکت یعنی پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس‌اس در جریان رویدادی بزرگ در 9 اکتبر معرفی شوند. علاوه بر این محصولات دیگری مانند پیکسل‌بوک، پیکسل بادز و گوگل هوم هاب جدید نیز به احتمال زیاد در این رویداد رونمایی خواهند شد.

منبع: wccftech

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *