سایر گجت‌ها

جزییات از ساعت هوشمند Galaxy Watch Active فاش شد

Galaxy Watch Active

اگر اخبار دنیای گجت‌های هوشمند را دنبال کنید حتما اطلاع دارید که کمپانی سامسونگ براساس شایعات در حال کار بر روی یک اسمارت واچ جدید می‌باشد. گفته می‌شود که این ساعت هوشمند جانشینی برای مدل Galaxy Sport بوده و احتمالا Galaxy Watch Active نام خواهد داشت. اما براساس گزارش جدیدی که به تازگی منتشر شده می‌توانیم سرانجام اطلاعات بیشتری را در خصوص مشخصات فنی این ساعت هوشمند داشته باشیم.

اینکه سامسونگ ساعت هوشمند جدیدش را تحت برند Galaxy عرضه کند اصلا غافلگیرکننده نیست. در واقع این همان کاریست که غول فناوری کره سال گذشته با عرضه ساعت‌های هوشمند Gear S تحت برند گلکسی واچ انجام داد.

اما بزرگترین و محسوس‌ترین تغییر انجام شده که بسیاری از کاربران را نگران کرده بود ظاهرا به واقعیت تبدیل شده است. ساعت هوشمند Galaxy Watch Active براساس گزارش از صفحه گرد چرخشی که چند سالی هست در ساعت‌های هوشمند سامسونگ شاهدش بودیم بهره نخواهد برد. این مدل در عوض به یک حاشیه نرم و روان مجهز است که البته برای پیمایش در رابط کاربری و جابجایی بین گزینه‌ها قابل استفاده نمی‌باشد.

Galaxy Watch Active سامسونگ از یک نمایشگر دایره‌ای 1.1 اینچی با وضوح تصویر 360 در 360 پیکسلی بهره می‌برد. دو دکمه فیزیکی در سمت راست صفحه دایره‌ای شکل قرار دارد. ظرفیت باتری به کار رفته در این ساعت هوشمند 236 میلی‌آمپرساعت است که نسبت به باتری مدل Gear Sport با ظرفیت 300 میلی‌آمپرساعت در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرد.

از جمله مشخصات دیگر ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو می‌توانیم به پردازنده سریع‌تر Exynos 9110 و گزینه‌های ارتباطی شامل وای‌فای، NFC و بلوتوث 4.2 اشاره کنیم. متاسفانه فعلا خبری از فناوری ارتباطی نسل چهارم یا 4G نیست.

تا به این لحظه سامسونگ به این که آیا ساعت هوشمند Galaxy Watch Active در جریان رویداد Unpacked که 20 فوریه در سان‌فرانسیسکو برگزار می‌شود معرفی خواهد شد یا نه، اشاره‌ای نداشته است.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *