سایر گجت‌ها

دوربین بدون آینه Lumix S1H پاناسونیک قابلیت فیلمبرداری 6K را ارائه می‌کند

دوربین بدون آینه Lumix S1H پاناسونیک قابلیت فیلمبرداری 6K را ارائه می‌کند

اگر به خاطر داشته باشید سال گذشته دو کمپانی نیکون و کانن از دوربین‌های بدون آینه فول‌فریم خود رونمایی کردند و پاناسونیک نیز تصمیم گرفته با معرفی سری جدید Lumix S به این بازار روز به روز در حال گسترش قدم بگذارد. حالا به نظر می‌رسد این تولیدکننده ژاپنی آماده است تا جدیدترین محصول خود از این سری را با نام Lumix S1H معرفی کند.

مشخص است که این دوربین با هدف جلب رضایت حداکثری فیلمبرداران حرفه‌ای و افراد علاقه‌مند به این حوزه طراحی خواهد شد. دوربین بدون آینه جدید پاناسونیک برای نخستین بار قابلیت فیلمبرداری با کیفیت قابل توجه 6K را در این رده قیمتی ارائه می‌دهد. متاسفانه نسبت تصویر انتخاب شده برای این دوربین 3:2 است که کمی عجیب می‌باشد اما به هر حال امکان استفاده از نسبت تصویر استاندارد 16:9 با رزولوشن 5.9K و نرخ 30 فریم بر ثانیه نیز وجود دارد.

از جمله‌ ویژگی‌های مهم دوربین Lumix S1H پاناسونیک می‌توان به V-Log و V-Gamut اشاره کرد که می‌توانند از +14 استاپ محدوده دینامیکی پشتیبانی نموده و رقیب سرسختی برای دوربین‌های بدون آینه رده بالای کمپانی سونی به حساب آیند.

دوربین بدون آینه Lumix S1H پاناسونیک قابلیت فیلمبرداری 6K را ارائه می‌کند

همچنین با توجه به اینکه دوربین بدون آینه جدید پاناسونیک در سری S قرار گرفته، با لنزهای این سری نیز سازگاری کامل دارد. بنابراین اگر قصد استفاده از لنزهای قبلی خود بر روی دوربین جدیدتان را دارید، Lumix S1H می‌تواند یک انتخاب منطقی و جذاب باشد.

پاناسونیک عملکرد بسیار خوبی را با دوربین‌های سری G خود به نمایش گذاشت و حالا به نظر می‌رسد دوربین S1H می‌تواند استانداردهای جدیدی را برای این تولیدکننده ایجاد نمایند. البته توجه داشته باشید که برای خرید این دوربین جذاب باید قیمت 4000 دلاری آن را نیز بپذیرید!

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *