سایر گجت‌ها

نیکون دوربین فول‌فریم بدون آینه Z6 را 16 نوامبر عرضه می‌شود

Z6

همان طور که می‌دانید کمپانی نیکون دوربین فول‌فریم بدون آینه Z6 خود را مدتی پیش رونمایی کرد. این دوربین که به نوعی مقرون به صرفه محسوب می‌شود برای افرادی که قصد دارند یک دوربین فول‌‌فریم بدون آینه از نیکون را تهیه کنند اما بودجه کافی برای خرید Z7 را در اختیار ندارند، گزینه‌ای بسیار مناسب است.

نیکون امروز به طور رسمی تایید کرد که دوربین بدون آینه جدیدش از تاریخ 16 نوامبر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. کاربرانی که قصد خرید این مدل را دارند می‌توانند با پرداخت 2000 دلار بدنه Z6 را خریداری نمایند. اگر هم به تهیه دوربین با لنز کیت علاقه‌مند باشید نیکون لنز 24-70mm f/4 S را در کنار دوربین جدیدش پیشنهاد می‌کند که برای تهیه این پکیج باید مبلغ 2600 دلار را بپردازید.

دوربین Z6 نیکون از یک سنسور فول‌فریم با دقت موثر 24.5 مگاپیکسل بهره برده که ویژگی‌هایی مانند 273 نقطه فوکوس خودکار، حساسیت ISO در بازه 100 الی 51200، عکاسی پیاپی با سرعت 12 فریم بر ثانیه و فیلمبرداری با کیفیت 4K را ارائه می‌دهد.

این دوربین و سنسور استفاده شده در آن بسیاری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های موجود در دوربین گران قیمت‌تر Z7 را ارائه می‌دهد. برای مثال هر دو دوربین از سیستم لرزشگیر تصویر 5 محوره در بدنه و قابلیت کاهش حرکات و لرزش دوربین برخوردار بوده و همچنین رابط کاربری منوهای اصلی نیز کاملا یکسان هستند. نیکون Z6 نیز از قابلیت‌های Bluetooth LE و وای‌فای پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این دوربین جدید نیکون فقط از کارت‌های حافظه XQD سونی پشتیبانی می‌کند. دوربین فول‌فریم بدون آینه زد6 نیکون از پورت‌های اختصاصی برای استفاده از میکروفون و هدفون بهره می‌برد که برای تولیدکنندگان محتوای ویدیویی و فیلمبردارهای آماتور قابلیت بسیار مهمی محسوب می‌گردد. همچنین توانایی فیلمبرداری با وضوح 4K و سرعت 30 فریم بر ثانیه و 1280 فریم بر ثانیه در حالت 1080p نیز در این دوربین ارائه شده است.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *