سایر گجت‌ها

دو آیپد جدید در دیتابیس EEC رویت شد؛ مدل 10.2 اینچی امسال عرضه می‌شود

دو آیپد جدید در دیتابیس EEC رویت شد؛ مدل 10.2 اینچی امسال عرضه می‌شود

مدت کوتاهی پس از اینکه 5 مدل آیپد جدید در دیتابیس اتحادیه اقتصاد اوراسیا رویت شد، حالا در دیتابیسی کاملا مشابه دو مدل جدید از این تبلت محبوب نیز مشاهده شده است. براساس این اطلاعات می‌توان امیدوار بود اپل به‌زودی آیپدهای ارزان‌تر با شاسی بدنه جدید را به بازار عرضه کند تا جایگزین تبلت موفق و مقرون‌به‌صرفه iPad 6 شوند.

تا به این لحظه ارزان‌ترین تبلت iPad ارایه شده در وب‌سایت اپل 329 دلار قیمت دارد که البته در حال حاضر در بازار می‌توان آن را با قیمت پایین‌تر 249 دلاری نیز تهیه کرد. باتوجه به کاهش قیمت‌های پی‌درپی و همچنین پیشنهادات ویژه‌ای که برای این تبلت‌ها ارایه می‌شود ظاهرا اپل قصد دارد در آینده‌ای نزدیک یک آیپد کمی گران‌تر از این مدل 329 دلاری را به بازار عرضه کند.

دو تبلت جدید iPad مشاهده شده در دیتابیس EEC از شماره مدل A2200 و A2232 برخوردار بوده و به سیستم عامل جدید iPadOS مجهز هستند. در این دیتابیس اطلاعات دیگری از این دو تبلت منتشر نشده اما انتظار می‌رود یکی از این مدل‌ها همان آیپد 10.2 اینچی شایعه شده باشد که قرار است در بازار تبلت‌های ارزان قیمت جایگزین مدل 9.7 اینچی فعلی شود.

دو آیپد جدید در دیتابیس EEC رویت شد؛ مدل 10.2 اینچی امسال عرضه می‌شود

براساس شایعه‌ای که اخیرا منتشر شده به‌نظر می‌رسد اپل تولید انبوه iPad جدیدش را در ماه جولای آغاز خواهد کرد. مدل ارزان‌تر 9.7 اینچی در ماه مارس سال 2017 عرضه شد و اپل مدل بهبود یافته آن را با چیپست A10 Fusion یک سال بعد یعنی مارس 2018 معرفی کرد. انتظار می‌رود اپل تبلت‌‌های جدید خود را در تابستان یا پاییز سال میلادی جاری معرفی کند.

اپل همچنین قصد عرضه دو مدل iPad Pro جدید را نیز دارد که احتمالا به چیپست قدرتمند A13X Bionic مجهز خواهند بود. مدتی پیش، اپل از iPad Air جدید و iPad mini 5 رونمایی کرد و به همین دلیل به احتمال زیاد اپل به دنبال عرضه یک نسخه بهبود یافته از iPad Pro نیز خواهد بود.

منبع: wccftech

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *