سایر گجت‌ها

سامسونگ تلویزیون 292 اینچی سری The Wall خود را با وضوح 8K تولید می‌کند

سامسونگ تلویزیون 292 اینچی سری The Wall خود را با وضوح 8K تولید می‌کند

اگر به خاطر داشته باشید سال گذشته در جریان نمایشگاه CES کمپانی سامسونگ از تلویزیون غول‌پیکر جدیدش تحت عنوان The Wall رونمایی کرد. این نامگذاری البته بی علت نیست، چرا که ابعاد 146 اینچی پنل این تلویزیون قادر است تمام سطح یک دیوار بزرگ را به راحتی بپوشاند.

اما اگر تاکنون احساس می‌کردید تلویزیون 146 اینچی دیگر خیلی بزرگ است و احتمالا تلویزیون بزرگ‌تری را حداقل تا یکی دو سال آینده شاهد نخواهید بود باید بگوییم اشتباه می‌کنید! این غول کره‌ای قصد دارد نسل جدید تلویزیون سری وال خود را با مشخصات باورنکردنی به تولید برساند.

نسل بعدی تلویزیون‌های The Wall سامسونگ تقریبا پنلی دو برابر بزرگتر (292 اینچی) را با وضوح فوق‌العاده 8K ارائه خواهد کرد. بدون شک تصاویری که در این تلویزیون مشاهده خواهید نمود به طور شگفت‌آوری شفاف و شارپ بوده و برای آن دسته از کاربرانی که با این سری از تلویزیون‌های سامسونگ آشنایی ندارند باید بگوییم که این محصولات در واقع تلویزیون‌هایی ماژولار هستند.

در پنل این تلویزیون غول‌پیکر از لامپ‌های microLED استفاده شده و به لطف طراحی بدون لبه صورت گرفته توسط سامسونگ می‌توان چند پنل را در کنار یکدیگر قرار داده و یک صفحه نمایش بسیار بزرگ را در اختیار داشت. همچنین این طراحی منحصر به فرد به کاربر اجازه می‌دهد تا ابعاد صفحه نمایش دلخواه خود را داشته باشد؛ خواه یک نمایشگر 75 اینچی با وضوح 2K مدنظرش باشد و یا به یک نمایشکر غول‌پیکر 292 اینچی با رزولوشن 8K نیاز داشته باشد!

بدین ترتیب کاربر می‌تواند باتوجه به ابعاد منزل یا محیط کار خود یک تلویزیون The Wall را با همان ابعاد و وضوح تصویر موردنظرش به کار ببرد.

کمپانی سامسونگ همچنین اعلام کرده که این تلویزیون را در ماه جولای عرضه خواهد کرد اما هنوز مشخص نیست که این غول دنیای صفحه نمایش‌ها چه قیمتی خواهد داشت. به هر حال سامسونگ قطعا این تلویزیون‌ها را برای بازار هدف بسیار خاصی در نظر گرفته است.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *