سایر گجت‌ها

با صفحه‌کلید K600 لاجیتک تلویزیون‌های هوشمند را به آسانی کنترل کنید

K600

یکی از مشکلات تلویزیون‌های هوشمند عدم وجود کنترل‌های ورودی پیشرفته و مناسب است، اگرچه در اکثر مواقع یک ریموت کنترل به همراه تلویزیون ارائه می‌شود اما از این ریموت فقط می‌توان برای تعویض کانال‌ها و تنظیم بلندی صدای تلویزیون استفاده کرد. این در حالی است که یک تلویزیون هوشمند یا اسمارت تی‌وی بدون شک قادر به انجام کارهای به مراتب پیشرفته‌تری می‌باشد.

برای مثال در حال حاضر اکثر تلویزیون‌های هوشمند قادرند امکان گشت و گذار در اینترنت، تماشای ویدیوی استریم شده و بسیاری دیگر را به کاربر ارائه دهند که متاسفانه اکثر آنها نیازمند یک صفحه کلید یا کنترل ورود اطلاعات مناسب می‌باشند.

اگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که تحمل تایپ کردن سخت و اعصاب خردکن با ریموت‌ کنترل‌های رایج را ندارید، لاجیتک محصولی ایده‌آل برایتان در نظر گرفته است. این تولیدکننده تایوانی به تازگی از صفحه کلید مخصوص K600 TV Keyboard خود رونمایی کرد. این کیبورد به طور اختصاصی برای اسمارت تی‌وی‌ها طراحی شده و از یک تاچ‌پد و کلیدهای جهتی D-Pad نیز برخوردار می‌باشد. بدین ترتیب کاربر قادر است بر روی تلویزیون هوشمند خود کنترل کامل داشته باشد.

به گفته لاجیتک، این صفحه‌کلید شامل یک تاچ‌پد و کلیدهای جهتی دقیق بوده و امکان استفاده واقعی از مرورگر وب سیستم عامل تلویزیون هوشمندتان را فراهم می‌کند. کاربر با این صفحه‌کلید به راحتی متن مورد نظر خود را تایپ کرده و قادر است محتوای مختلف را با سرعت به مراتب بیشتری در سرویس‌های استریمینگ جستجو نماید.

برد وایرلس صفحه‌کلید K600 تا 15 متر بوده و اتصالی پایدار و مناسب را حتی در خانه‌هایی با متراژ بالا فراهم می‌کند. قابلیت Easy-Switch لاجیتک به کاربر این امکان را می‌دهد تا با فشردن یک دکمه به راحتی در بین چند منبع محتوا جابجا شود.

مسلما K600 TV Keyboard لاجیتک با تمام تلویزیون‌های هوشمند موجود در بازار سازگاری ندارد. در صورتی که به این محصول علاقه‌مند شده‌اند در این لینک می‌توانید سازگاری مدل تلویزیون خود را تشخیص بدهید. کا600 با قیمت 70 دلار عرضه خواهد شد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *