سایر گجت‌ها

عینک هوشمند Vuzix M300XL سرانجام عرضه شد

Vuzix M300XL

زمانی که هدست گوگل گلس برای نخستین بار معرفی شد به نظر می‌رسید با محصولی که مستقیما از فیلم‌های علمی تخیلی بیرون آمده باشد مواجه هستیم!  شایعات بسیاری در خصوص این هدست بر سر زبان‌ها جاری بوده که در نهایت نتوانست به این سطح از انتظارات ایجاد شده پاسخ بدهد. اما به نظر می‌رسد یکی از کمپانی‌ها هنوز هم به این نوع از هدست‌ها اعتقاد داشته و محصول طراحی شده توسط آن مورد توجه سازمان‌ها و بخش تجاری بازار قرار گرفته است.

برای مدیرانی که در استفاده از این نوع هدست‌ها در محیط کارخانه مزایایی را می‌بینند و به دنبال جایگزینی برای گوگل گلس هستند، احتمالا محصولی که Vuzix با عنوان Vuzix M300XL طراحی نموده گزینه‌ای ایده‌آل محسوب می‌شود. مشابه طراحی کلی سایر هدست‌های پوشیدنی، محصول ووزیکس هم از یک دوربین با کیفیت 16 مگاپیکسل بهره می‌برد که قادر است بارکدها را اسکن کند.

Vuzix M300XL به ادعای سازنده عملکرد 2 الی 3 برابر سریعتری را نسبت به مدل‌های قبلی ارائه می‌دهد. همچنین یک دوربین با لنز تله‌فوتو نیز به صورت اختیاری قابل تهیه می‌باشد که اپراتورها را قادر می‌سازد از فاصله‌های دورتر بارکدها را اسکن کنند.

Vuzix M300XL

به گفته ووزیکس، تغییرات و بهبودهای بسیاری در مدل Vuzix M300XL صورت گرفته که آن را به هدستی کامل‌تر نسبت به مدل‌های قبلی تبدیل می‌کند. برای مثال مدل جدید این بار از اتصال رایج و استاندارد USB بهره می‌برد که استفاده از هدست را برای هر کاربری میسر می‌کند. همچنین باتری بهبود یافته این مدل اکنون شارژدهی بیشتر را ارائه داده و قابلیت اتصال وای‌فای 2.4 گیگاهرتزی جدید عملکرد و پوشش‌دهی بالاتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

همان‌ طور که از هر دستگاه رده سازمانی و تجاری دیگری انتظار می‌رود، هدست Vuzix M300XL نیز با قیمت 1500 دلاری خود اصلا ارزان محسوب نمی‌شود. البته اگر بودجه محدودتری دارید می‌توانید به سراغ مدل M300 بروید که از همان دوربین 16 مگاپیکسلی مدل جدید بهره می‌برد اما قیمت مناسب‌‌تر 1000 دلاری را ارائه می‌دهد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *