سایر گجت‌ها

فوجی‌فیلم از دوربین بدون آینه X-T30 خود رونمایی کرد

fujifilm-x-t30

اگر به خاطر داشته باشید مدتی پیش شایعاتی منتشر شده بودند که نشان می‌دادند به احتمال زیاد کمپانی فوجی‌فیلم به زودی یک دوربین بدون آینه تحت عنوان X-T30 را به طور رسمی رونمایی خواهد کرد. اکنون این شایعات ظاهرا به واقعیت پیوسته و این تولیدکننده محبوب از جدیدترین دوربین بدون آینه خود رونمایی نمود.

از آنجایی که ایکس-تی30 در واقع جانشینی برای مدل ایکس‌-تی20 این شرکت می‌باشد، نمی‌توان انتظار مشخصات سطح بالایی که در مدل‌های رده بالا مانند X-T3، X-Pro 2 و یا X-H1 به کار گرفته شده را داشت. اما اگر بودجه محدودی دارید و قیمت یک فاکتور بسیار تعیین کننده برایتان محسوب می‌شود، دوربین بدون آینه X-T30 فوجی‌فیلم نسبت به مدل‌های پرچمدار به مراتب مقرون به صرفه‌تر بوده و به همین دلیل می‌توانید با نگرانی کمتری برای خرید آن اقدام کنید.

از نظر مشخصات فنی دوربین X-T30 از یک حسگر CMOS 4 ایکس‌-ترنس فوجی‌فیلم با دقت موثر 26.1 مگاپیکسل برخوردار بوده و موتور پردازش تصویر X-Processor 4 این شرکت نیز برای این دوربین در نظر گرفته شده است. دوبین جدید فوجی‌فیلم همچنین قابلیت فیلمبرداری با کیفیت  این شرکت نیز برای این دوربین در نظر گرفته شده است. دوبین جدید فوجی‌فیلم همچنین قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K در سرعت 30 فریم بر ثانیه را نیز دارد که احتمالا برای اکثر کاربران کافی خواهد بود.

این دوربین همچنین یک نمایشگر لمسی را در قسمت پشتی در اختیار شما قرار می‌دهد. اهرم فوکوس و حالت‌های عکاسی متنوع باعث می‌شوند تا هر کاربری به راحتی با دوربین کار کند.

اما از نظر قیمتی، برای خرید بدنه دوربین بدون آینه X-T30 فوجی‌فیلم باید مبلغ 900 دلاری را بپردازید که نسبت به مدل‌های پرچمدار این شرکت به مراتب در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرد. اگر نیازی به یک دوربین رده بالا و خیلی حرفه‌ای نداشته باشید شاید ایکس‌-تی30 یک گزینه ایده‌آل برای شما باشد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *