سایر گجت‌ها

فوجی‌فیلم دوربین X-T30 را سه‌ماهه نخست سال 2019 عرضه می‌کند

X-T30

اگر دوربین‌های حرفه‌ای و پرچمدار فوجی‌فیلم برایتان زیادی گران هستند و یا فعلا بودجه لازم برای خریدشان را ندارید، این تولیدکننده ژاپنی گزینه‌های دیگری را نیز ارائه کرده که برای بسیاری از کاربران در دسترس‌تر خواهند بود. در واقع براساس شایعه‌ای جدید که به تازگی در وب‌سایت Fuji Rumors منتشر شده به نظر می‌رسد حداقل یکی از این مدل‌های مقرون به صرفه قرار است تا سه‌ماهه نخست سال میلادی آینده روانه بازار شود.

به گفته منبع شایعه، فوجی‌فیلم قصد دارد مدل X-T30 خود را در سه‌ماهه نخست سال 2019 به بازار عرضه کند و این یعنی کاربران قادرند این دوربین را در زمانی بین ماه ژانویه و مارس خریداری کنند. البته باتوجه به اینکه دوربین بدون آینه X-T20 در ژانویه سال 2017 عرضه شد، اصلا عجیب نیست که فو‌جی‌فیلم قصد دارد دوربین جدیدش را اوایل سال 2019 عرضه کند.

بدین ترتیب پس از گذشت دو سال کاربران می‌توانند دوربین بدون آینه خود را به X-T30 ارتقا داده و یا باتوجه به قیمت مناسب، آن را نسبت به سایر گزینه‌های ارائه شده توسط برندهای دیگر انتخاب نمایند.

متاسفانه هنوز جزییات زیادی در خصوص مشخصات فنی دوربین بدون آینه X-T30 منتشر نشده است. البته بدون شک فو‌جی‌فیلم نسبت به مدل قبلی بهبودهای مختلفی را ارائه خواهد نمود. شایان ذکر است که مدل X-T20 از یک سنسور X-Trans CMOS III با دقت موثر 24.3 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K، نمایشگر لمسی، 91 نقطه فوکوس خودکار و منظره‌یاب الکترونیکی بهره می‌برد.

این مدل در زمان عرضه قیمت 900 دلاری را فقط برای بدنه ارائه می‌داد و انتظار می‌رود دوربین X-T30 نیز قیمتی نزدیک به مدل قبلی داشته باشد. در عین حال شاهد بهبود مشخصات فنی مدل جدید نیز هستیم و اگر همه چیز به خوبی انجام شود شاهد یک دوربین بدون آینه با ارزش خرید بالا از سوی Fujifilm خواهیم بود.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *