سایر گجت‌ها

لنوو با همکاری ال‌جی بر روی یک تبلت تاشو کار می‌کنند

تبلت تاشو

این روزها اگر به صفحات نمایش خمیده و تاشو فکر کنید احتمالا یکی از مواردی که به ذهنتان خواهد آمد، گوشی هوشمند تاشو سامسونگ است که براساس شایعات در آینده‌ای نزدیک روانه بازار خواهد شد. اما در این حوزه جدید سامسونگ تنها نبوده و کمپانی‌های دیگری نیز مشغول کار بر روی فناوری صفحه نمایش تاشو هستند.

از این بین می‌توان به لنوو اشاره نمود که پیش‌تر چند طرح مفهومی از دستگاه‌های تاشو و مجهز به صفحه نمایش‌های انعطاف‌پذیر را به نمایش گذاشت. براساس گزارشی جدید از وب‌سایت ای‌تی‌نیوز، این کمپانی چینی قصد واقعیت بخشیدن به چند نمونه از طرح‌های مفهومی خودش را دارد.

در این گزارش ادعا شده که لنوو با همکاری ال‌جی در حال کار بر روی یک تبلت مجهز به صفحه نمایش تاشو هستند که به احتمال زیاد در نیمه دوم سال 2019 روانه بازار خواهد شد. هنوز مشخص نیست که تبلت تاشو مذکور از سیستم عامل ویندوز بهره می‌برد و یا یک دستگاه اندرویدی می‌باشد.

البته براساس سابقه محصولات تولیدی این کمپانی چینی و در نظر گرفتن این واقعیت که لنوو در تبلت‌های خود معمولا سیستم عامل ویندوز مایکروسافت را ترجیح می‌دهد، شانس اینکه این سیستم عامل در تبلت تاشو مشترک لنوو و ال‌جی مورد استفاده قرار بگیرد به مراتب بیشتر است.

تا به این لحظه جزییات اندکی در خصوص این محصول منتشر شده اما براساس جدیدترین شایعات به نظر می‌رسد صفحه نمایش انعطاف‌پذیر این تبلت یک نمونه 13 اینچی خواهد بود که هنگام تا شدن کامل فضایی به اندازه یک گوشی هوشمند را اشغال می‌کند. اینکه تبلت تاشو لنوو و ال‌جی قابلیت‌های یک تلفن همراه را ارائه می‌دهد یا خیر، هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما اگر از سیستم عامل اندروید استفاده شود این احتمال افزایش خواهد یافت.

به هر صورت باید دید آیا این تبلت و یا به طور کلی دستگاه‌های تاشو همان‌قدری که محبوبیت دارند، کاربردی نیز هستند یا خیر.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *