سایر گجت‌ها

مایکروسافت نیز به دنبال تولید ایربادهای هوشمند است

surface-earbuds

کمپانی مایکروسافت پیش‌تر نیز تمایل خود برای رقابت با بازیکنان بازار لوازم صوتی شخصی را با معرفی هدفون‌های سرفیس نشان داد و حالا این طور به نظر می‌رسد که این غول فناوری قصد دارد دامنه محصولاتش را باز هم گسترش دهد. براساس گزارشی که اخیرا منتشر شده است، مایکروسافت در حال طراحی یک ایرباد هوشمند منحصر به فرد می‌باشد که شباهت زیادی با ایرپادهای اپل نداشته و از اسم رمز Morrison برخوردار است.

تا به این لحظه جزییات زیادی را در خصوص این ایربادهای هوشمند جدید در اختیار نداریم و هنوز نمی‌دانیم آیا این محصول تفاوت‌های کارکردی و قابلیت‌های ویژه و اضافه‌ای را نسبت به محصولات مشابه مانند ایرپادهای اپل و یا حتی هدفون‌های سرفیس ارائه خواهد نمود یا خیر. حتی مشخص نیست که مایکروسافت این ایربادها را به صورت کامل بی‌سیم عرضه می‌کند و یا کابل اتصالی را نیز در نظر خواهد گرفت. اما به هر حال باتوجه به ترند فعلی بازار این احتمال تا حد زیادی وجود دارد که مایکروسافت تصمیم به کاملا وایرلس بودن ایربادهای جدیدش بگیرد.

باتوجه به اینکه مایکروسافت هنوز هیچگونه مدل اولیه یا دمویی از این ایربادهای هوشمند جدید ارائه نکرده کسی نمی‌تواند در خصوص کیفیت صدای آن اظهار نظر نماید اما امیدواریم همین‌طور باشد. مایکروسافت همچنین ممکن است یک قابلیت حذف نویز غیرفعال یا Passive و سازگاری با دستیار مجازی هوشمندش یعنی Cortana را نیز در این محصول ارائه دهد.

این گزارش در خصوص تاریخ عرضه این ایرفون‌های جدید اطلاعاتی را ارائه نداده اما پیش‌بینی می‌شود که مایکروسافت آنها را در سال میلادی جاری روانه بازار کند. متاسفانه قیمت دقیق این ایربادها نیز مشخص نشده اما باتوجه به قیمت‌گذاری سایر محصولات مشابه موجود در بازار انتظار می‌رود با یک قیمت 200 الی 300 دلاری مواجه باشیم.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *