سایر گجت‌ها

AirPods 3 اپل با قابلیت حذف نویز امسال عرضه می‌شود

AirPods 3

همان طور که می‌دانید کمپانی اپل نخستین نسل از ایرفون بی‌سیم جدید خود را تحت عنوان ایرپاد به بازار عرضه کرد و کاربران تقریبا دو سال پس از ان به دومین نسل ایرپاد با نام ایرپادز 2 دسترسی داشتند. اما حالا گزارش‌هایی از سوی چند زنجیره تامین محصولات اپل ارائه شده که حاکی از تصمیم این غول فناوری برای عرضه مدلی جدید از ایربادزهای وایرلس خود تحت عنوان AirPods 3 می‌باشند.

این ایربادزها که به احتمال زیاد در ماه‌های پایانی سال میلادی جاری عرضه خواهند شد از قابلیت حذف نویز نیز بهره‌ می‌برند. پیش‌تر شایعه شده بود که ایربادهای بی‌سیم AirPods 3 در سال 2020 روانه بازار خواهند شد اما در گزارش جدید به نظر می‌رسد زمان عرضه این ایربادزهای محبوب کمی زودتر اتفاق خواهد افتاد. البته این پیش‌بینی براساس اطلاعاتی که از منابع صنعتی نزدیک به اپل منتشر شده صورت گرفته و نمی‌توان به طور قطع در خصوص زمان عرضه ایرپادز 3 اظهار نظر کرد.

این احتمال وجود دارد که باتوجه به ورود چند محصول رقابتی در این حوزه به بازار اپل تصمیم به عرضه AirPods 3 در سال میلادی جاری گرفته باشد. به همین دلیل این غول فناوری قابلیت حذف نویز را به ایربادزهای بی‌سیم خود اضافه نموده تا مزایای رقابتی بیشتری را با محصول جدیدش به بازار ارائه دهد. اگرچه این ویژگی ممکن است تاثیر بدی بر روی عمر باتری ایرپادز 3 بگذارد اما از سوی دیگر در نوع خود بسیار قابل توجه است که مهندسین اپل موفق شده‌اند چنین امکانی را در محصولی بسیار کوچک مانند AirPods 3 ارائه دهند.

گزارش‌های دیگر حاکی از آن هستند که ویژگی‌های اضافی دیگری مرتبط با حوزه سلامت و فیتنس قرار است در سومین نسل از ایربادزهای وایرلس اپل به کار گرفته شوند. اپل هنوز چیزی در خصوص ایرپادزهای جدیدش نگفته و هنوز نمی‌دانیم آیا در سال جاری واقعا این ایربادزها را در بازار شاهد خواهیم بود یا خیر.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *