کنسول‌های بازی

تصویر منتسب به نسخه بدون دیسک Xbox One S رویت شد

Xbox One S

همان طور که می‌دانید چند ماهی هست که شایعاتی مبنی بر تصمیم کمپانی مایکروسافت جهت عرضه یک نسخه کاملا دیجیتال و بدون درایو نوری از کنسول بازی Xbox One S در فضای مجازی منتشر می‌شوند. کاربرانی که این نسخه را خریداری می‌کنند برای اجرای بازی‌ها باید نسخه‌های دیجیتالی را دانلود کرده و از سرویس‌های دیگر مایکروسافت نظیر Xbox Game Pass استفاده نمایند.

امروز نخستین تصویر منتسب به این نسخه که براساس شایعات Xbox One S All Digital نامگذاری خواهد شد در اینترنت رویت گردید. بدین ترتیب می‌توانیم یک ایده کلی در خصوص طراحی این مدل جدید از کنسول بازی ایکس‌باکس وان اس داشته باشیم.

باتوجه به تصویر منتشر شده به نظر می‌رسد مایکروسافت تغییرات خاصی را نسبت به نسخه معمولی و استاندارد این کنسول بازی اعمال نکرده و صرفا درایو نوری کنسول حذف شده است. بدین ترتیب برای اجرای بازی‌ها بر روی پلتفرم مایکروسافت باید حتما نسخه‌های دیجیتالی و قابل دانلود آنها را تهیه نمایید.

در گزارشی جدید آمده که مایکروسافت قصد دارد این نسخه از کنسول بازی Xbox One S را به همراه هارد دیسک داخلی 1 ترابایتی حداقل برای منطقه اروپا نیز عرضه نماید. این کنسول بازی به همراه نسخه‌های از پیش نصب شده از عناوین Minecraft، Forza Horizon 3 و Sea of Thieves به فروش خواهد رسید. بنابراین گیمرها از همان لحظه‌ای که کنسول بازی خود را دریافت می‌کنند قادرند تا از چند عنوان مناسب لذت ببرند.

کمپانی مایکروسافت هنوز نسخه کاملا دیجیتال Xbox One S را به صورت رسمی معرفی نکرده اما گزارش‌ها حاکی از آن هستند که این اتفاق به احتمال زیاد در هفته آینده رخ خواهد داد. کنجکاویم بدانیم مایکروسافت با حذف درایو نوری و احتمالا چند تغییر جزیی دیگر، چه قیمتی را برای این نسخه از ایکس‌باکس وان اس خود در نظر خواهد گرفت.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *