سایر تکنولوژی‌ها

تلویزیون Sero سامسونگ ویدیوها را در حالت پرتره نشان می‌دهد

sero

همان طور که می‌دانید گوشی‌های هوشمندی که امروزه از آنها استفاده می‌کنیم به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا هم در حالت افقی و هم عمودی یا همان پرتره فیلمبرداری کنند. اگر ویدیوهایی که به صورت Portrait ضبط شده‌اند را در کامپیوتر مشاهده کنید احتمالا با حاشیه‌های اطراف تصویر سیاه رنگ و بزرگی مواجه خواهید شد که در دو طرف تصویر به نمایش در می‌آیند. اما به نظر می‌رسد کمپانی سامسونگ راهکاری جدید به نام Sero را برای لذت بردن بیشتر از این نوع ویدیوها آماده کرده باشد.

این غول فناوری کره‌ای که در زمینه تولید انواع پنل‌های صفحه نمایش و تلویزیون یکی از نام‌های پیشتاز محسوب می‌شود به تازگی از یک تلویزیون جدید تحت عنوان Sero رونمایی کرد. این تلویزیون قادر است در دو حالت افقی و عمودی قرار بگیرد و بدین ترتیب شما می‌توانید ویدیویی که به صورت پرتره فیلمبرداری نموده‌اید را بدون مشکل در این تلویزیون مشاهده کنید. کافیست تلویزیون را به حالت عمودی چرخانده و مشابه زمانی که ویدیو را در گوشی هوشمند خود می‌بینید آن را تماشا نمایید.

این تلویزیون از یک پنل 43 اینچی QLED مبتنی بر فناوری کوانتوم دات سامسونگ بهره برده و همچنین به یک سیستم صوتی 4.1 کاناله داخلی با بلندگوهای 60 وات مجهز است. همان طور که از سامسونگ انتظار می‌رفت Sero نیز به بیکسبی، دستیار هوشمند این کمپانی نیز پشتیبانی خواهد نمود.

نسخه 43 اینچی Sero از ماه آینده در کشور کره عرضه شده و برای خرید آن باید مبلغ 16 هزار دلار ناقابل را پرداخت نمایید!  به هر حال این سامسونگ این تلویزیون را برای نسل جوانی که به دنبال جدیدترین نوآوری‌ها در دنیای تکنولوژی هستند و خوشبختانه محدودیتی‌ در زمینه بودجه نیز ندارند طراحی و تولید کرده است.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *