سایر تکنولوژی‌ها, سخت‌افزار

وسترن دیجیتال حافظه 256 گیگابایتی eMMC iNAND ویژه اتوموبیل‌ها را معرفی کرد

eMMC iNAND

کمپانی وسترن دیجیتال با توسعه حافظه‌های فلش eMMC iNAND جدید و ظرفیت بالای خود قصد دارد به تولیدکنندگان خودرو و ارائه دهندگان راهکارهای سیستمی کمک کند تا راهکارهای فعلی و آینده خود شامل داشبوردهای الکترونیکی، دیتابیس‌های هوش مصنوعی، ADAS، سیستم‌های اطلاع‌رسان پیشرفته و کامپیوترهای هوشمند خودکار را به بهترین شکل در محصولاتشان به کار ببرند.

این کمپانی نخستین حافظه 256 گیگابایتی از نوع e.MMC با 64 لایه فلش 3D NAND TLC را برای بازار اتوموبیل‌ها عرضه می‌کند. این حافظه جدید با نام iNAND AT EM132 EFD امکان ارائه راهکارهای پیشرفته‌تری را نسبت به نمونه‌های کنونی ارائه شده بر روی فناوری NAND دو بعدی برای تولیدکنندگان خودرو میسر می‌کند.

حافظه 256 گیگابایتی eMMC iNAND وسترن دیجیتال به خوبی می‌تواند برای استفاده در سیستم‌های اطلاع‌رسان درون‌خودرویی، هوش مصنوعی و سیستم‌های خودران مبتنی بر اطلاعات سنسورها مورد استفاده قرار بگیرد؛ جایی که حجم زیادی از اطلاعات نیاز به پردازش و ذخیره‌سازی محلی داشته و این امر مستلزم سرعت بسیار بالای حافظه است تا سرنشین تجربه رانندگی منحصر به فردی را داشته باشد.

حافظه‌های ذخیره‌سازی ظرفیت بالایی که در اتوموبیل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند معمولا برای ذخیره‌سازی اطلاعات نقشه، اطلاعات نرم‌‌افزاری و اطلاعات شخصی کاربر به کار گرفته شده و حالا به لطف حافظه‌های 256 گیگابایتی eMMC iNAND وسترن دیجیتال، می‌توان راهکارهای نسل جدید مانند دیتا رکوردرها، ارتباطات V2X، ADAS، هوش مصنوعی و کامپیوترهای هوشمند خودران را نیز مورد استفاده قرار داد.

حافظه eMMC iNAND وسترن دیجیتال از تاییدیه IATF16949 بهره برده و با AEC-Q100 سازگاری دارد و باتوجه به استانداردهای مربوطه، iNAND AT EM132 EFD قادر است در شرایط کاری پرفشار درون اتوموبیل‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.

ویژگی‌های این حافظه پیشرفته شامل:

  • مانیتورینگ پیشرفته سلامت
  • مدیریت دمایی
  • تازه‌سازی خودکار و دستی اطلاعات
  • مدیریت کارآمد قدرت

به لطف بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین پروتکل‌های حفاظت اطلاعات و فناوری‌های تصحیح خطا، حافظه فلش iNAND AT EM132 وسترن دیجیتال از قابلیت اطمینان و دوام بسیار خوبی برخوردار خواهد بود.

منبع: guru3d

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *