موبایل

گوشی موبایل OnePlus Ace، اینبار با چیپست Dimensity 8100

گوشی موبایل OnePlus Ace، اینبار با چیپست Dimensity 8100

اخبار و شایعات حکایت از آن دارند که کمپانی OnePlus به‌زودی تلفن همراه هوشمند OnePlus Ace خود را در کشور چین روانه بازار خواهد کرد. مشخصات فنی این اسمارت‌فون تازه‌نفس چندی پیش در خبری فاش شده و مطابق با آن دریافتیم که ریبرندی از دستگاه Realme GT Neo 3 به شمار می‌رود، حال به‌تازگی این اسمارت‌فون از سد وب‌سایت Geekbench عبور کرده و با دریافت مجوزهای لازم مجدداً رخ‌نمایی کرده است.

اسمارت‌فون OnePlus Ace مشاهده شده از شماره مدل PGKM10 بهره برده و موفق به کسب امتیاز 961 در بنچمارک تک هسته‌ای و 3795 در بنچمارک چند رشته‌ای با برخورداری از چیپست Dimensity 8100 کمپانی مدیاتک (فرکانس کاری 2.85 گیگاهرتز) شده است. این دستگاه دوازده گیگابایت حافظه رم در کنار سیستم‌عامل آندروید 12 را نیز با خود فراهم خواهد آورد.

خبرچینی پیشتر اظهار داشته بود که اسمارت‌فون مورد بحث به پشتیبانی از یک صفحه نمایشگر 6.7 اینچی OLED با نرخ فرکانس 120 هرتز خواهد پرداخت. انرژی دستگاه به‌وسیله یک باتری 4500 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 150 واتی تأمین خواهد شد. این موارد به دلیل یکسانی با مشخصات فنی دلالت بیشتری بر ریبرند بودن آن دارند. صرفه نظر از این مورد، انتظار می‌رود تا گوشی موبایل با پیکربندی سه‌گانه دوربین بر روی قاب پشتی به دست مصرف‌کنندگان برسد. وظیفه لنز اصلی بر عهده سنسور 50 مگاپیکسلی IMX766 کمپانی سونی گذاشته شده است. از آنجایی که دو دستگاه مورد بحث با یکدیگر یکسان می‌باشند، بنابراین وضوح تصویر +FHD، سنسور اثرانگشت در زیر صفحه نمایشگر و سیستم‌عامل آندروید 12 مورد انتظار هستند. علاوه بر لنز 50 مگاپیکسلی عریض، دو لنز فوق عریض 8 و ماکروی 2 مگاپیکسلی نیز تکمیل‌کننده پیکربندی دوربین خواهند بود.

منبع: Gicmochina

دیدگاهتان را بنویسید