سخت‌افزار

با دستگاه Wear Space تمرکز خود در هنگام کار را بیشتر کنید!

panasonic-human-blinders

آیا شما هم در هنگام کار و یا تمرکز بر روی موضوعی خاص به‌راحتی حواستان پرت می‌شود؟ با توجه به اینکه شرکت‌ها و دفترهای کار مبتنی بر فضای آزاد و بدون برخورداری از اتاق‌های ویژه و اختصاصی برای کارمندان مانند علف هرز در حال رشد بوده و با استقبال فراوانی همراه شده‌اند، مشاهده محیط اطراف و فعالیت افراد دیگر امری اجتناب‌ناپذیر به شمار می‌رود. این مهم اگرچه در نوع خود می‌تواند مزیت‌های را به ارمغان آورد (مانند کسب انگیزه جهت انجام کار بیشتر)، اما برای آن دسته از افرادی که نیاز به محیطی آرام برای فعالیت داشته و تمرکز خود را به‌راحتی از دست می‌دهند کابوسی وحشتناک تلقی می‌شود، اما به نظر می‌رسد که کمپانی پاناسونیک راه‌حل ویژه‌ای را برای مصرف‌کنندگان خود فراهم آورده است.

کمپانی پاناسونیک در جدیدترین اقدام خود از دستگاه ویژه‌ای تحت عنوان Wear Space پرده برداشته است. محصول نامبرده که در قالب یک چشم‌بند اسب، اما برای استفاده توسط انسان توصیف شده است قابلیت‌ها و امکانات تقریباً خلاقانه‌ای را با خود به همراه آورده است که درزمینهٔ افزایش حواس مصرف‌کنندگان خود می‌تواند تأثیرگذار باشد. ایده موجود در پشت پرده طراحی و توسعه دستگاه مذکور جلوگیری از پرت شدن حواس فرد پوشنده از محیط اطراف می‌باشد (با کور نمودن دید جانبی و ایجاد محدوده‌ای کوچک در جلوی چشمان فرد)، اما هدفون‌های موجود در ساختار آن نیز درزمینهٔ حذف نویزهای محیطی و همچنین گوش فرا دادن به موسیقی‌های دل‌نشین نیز می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد. کمپانی پاناسونیک در این باره گفته است:

“از آنجایی که دفترهای کار آزاد و بسترهای دیجیتالی پیوسته در حال افزایش می‌باشند، برخورداری از فضای شخصی و همچنین تمرکز انجام کار برای کارمندان و کارگران به‌نوعی بسیار لازم و ضروری تلقی می‌شود. دستگاه Wear Space می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن این فضای شخصی را ایجاد کند که نحوه استفاده آن نیز به‌راحتی پوشیدن لباسی در پیرامون سر و اطراف چشم می‌باشد”.

چشم‌بند Wear Space

دستگاه ویژه و خلاقانه فوق هم‌اکنون در مراحل آزمایش به سر برده و از قیمتی معادل 260 دلار برخوردار می‌باشد.

منبع: Ubergizmo

دیدگاهتان را بنویسید