سخت‌افزار

افزایش گستردگی محصولات کمپانی Dell پیش از شروع نمایشگاه IFA

افزایش گستردگی محصولات کمپانی Dell پیش از شروع نمایشگاه IFA

IFA در حالت کلی بزرگ‌ترین نمایشگاه موجود در جهت نمایش دستاوردهای کمپانی‌ها و شرکت‌های فعال درزمینهٔ طراحی و توسعه وسایل و دستگاه‌های رده مصرف‌کنندگان در اروپا به شمار رفته و کمپانی دل (Dell) در نظر دارد تا پیش از تاریخ شروع، تنوع و قدرت انتخاب محصولات خود را با گستردگی فراتری برای مصرف‌کنندگان همراه سازد.

کمپانی Dell در این باره اظهار داشته است که پیش از شروع نمایشگاه IFA، ما بنای افزایش گستردگی و قدرت انتخاب محصولات خود را با فرم فاکتورهای جدید و استفاده از پردازنده‌های نسل دهم کمپانی اینتل در محصولات سری XPS و Inspiron را در پیش گرفته‌ایم. تغییرات انجام شده جهت فراهم آوردن کارایی مورد نیاز برای سربارهای پردازشی چند رشته‌ای، در عین حفظ پشتیبانی از پتانسیل لازم جهت پردازش پر راندمان محتویات در وضوح تصویر 4K انجام گرفته‌اند.

ما دوست‌داشتنی‌ترین و محبوب‌ترین محصول خود، یعنی لپ‌تاپ XPS 13 را انتخاب کرده و تمهیدات لازم جهت بهتر نمودن آن را در پیش گرفته‌ایم. استفاده از پردازنده‌های نسل دهم سری U کمپانی اینتل در طراحی زیبا و ابعاد کوچک این دستگاه تأثیرات بسیاری را در افزایش محبوبیت و حفظ جایگاه به‌عنوان قدرتمندترین لپ‌تاپ 13 اینچی دنیا به خود اختصاص داده است. آیا شما از تماشای جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا لذت برده و یا نیاز مبرمی را به استفاده از لپ‌تاپ خود در محل‌های گوناگون احساس می‌کنید؟ محصول XPS 13 می‌تواند به‌عنوان یک انتخاب مناسب و قدرتمند در خدمت شما قرار گیرد. علاوه بر آن مدل دو در یک (2in1) لپ‌تاپ فوق که موفق به دریافت جایزه d&i در نمایشگاه کامپیوتکس 2019 شده است نیز هم‌اکنون به بازار عرضه و قابل خرید می‌باشد.

علاوه بر پردازنده‌های نسل دهم اینتل، کمپانی دل در نظر دارد تا با معرفی لپ‌تاپ‌های جدید سری Inspiron 14 7000، کارایی بالا و مواد اولیه با کیفیت را در ساختار محصولات اقتصادی سری Inspiron خود برای مصرف‌کنندگان به ارمغان آورد. محصولات این سری تنها از وزنی برابر با 1.1 کیلوگرم برخوردار بوده و تحقق آن از طریق استفاده از آلیاژ بسیار سبک وزن، اما مستحکم در ساختار پوشش محافظ و بیرونی لپ‌تاپ‌ها امکان‌پذیر شده است. علاوه بر محصولات جدید و منحصر به فرد، برخی دیگر از مدل‌های فعلی سری لپ‌تاپ‌های Inspiron نیز با ارتقاء به سی پی یو‌های نسل دهم کمپانی اینتل، در قالب نسخه‌های ریفرش در آینده‌ای نزدیک روانه بازار می‌شوند.

منبع: TechPowerUP

دیدگاهتان را بنویسید