سخت‌افزار

ام‌اس‌آی از مانیتور گیمینگ Optix MAG301CR رونمایی کرد

ام‌اس‌آی از مانیتور گیمینگ Optix MAG301CR رونمایی کرد

کمپانی ام‌اس‌آی به تازگی از مانیتور گیمینگ حرفه‌ای خود تحت عنوان Optix MAG301CR رونمایی کرد. این مانیتور از یک پنل 30 اینچی خمیده با وضوح تصویر 2560 در 1080 پیکسلی بهره برده و قابلیت نمایش تصاویر با نرخ تازه‌سازی 200 هرتزی و زمان پاسخ‌گویی 1 میلی‌ثانیه‌ای را دارد. مانیتور جدید MSI از فناوری FreeSync پشتیبانی کرده و قادر است تصاویری بسیار روان را برای گیمرها به نمایش بگذارد.

نسبت تصویر 21:9 این مانیتور باعث شده تا گیمر به فضای وسیع‌تری نسبت به پنل‌های 16:9 رایج دسترسی داشته باشد. واید بودن پنل همچنین امکان افزایش بهره‌روی و کار کردن همزمان در چند پنجره و نرم‌افزار را میسر کرده است. مانیتور Optix MAG301CR ام‌اس‌آی همچنین از نرخ کنتراست بسیار مناسب 3000:1 بهره برده و زاویه دید 178 درجه‌ای آن (به صورت افقی و عمودی) باعث می‌شود تا در هر وضعیتی بهترین تصاویر را شاهد باشید.

 برای تنظیمات پنل VA این مانیتور می‌توانید از اپلیکیشن اختصاصی Gaming OSD بهره ببرید. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا تمام بخش‌ها نظیر روشنایی، کنتراست و هر چیز دیگری را به سادگی چند کلیک کنترل کنید. پنل به کار رفته در این مانیتور پوشش 127 و 98 درصدی از محدوده‌های رنگی sRGB و DCI-P3 را ارائه می‌دهد.

مانیتور Optix MAG301CR از فناوری HDR پشتیبانی کرده و دقت رنگ و کنتراست بالایی را ارائه می‌دهد. با فعال بودن این ویژگی، تصاویر با جزئیات بیشتر و محدوده رنگی وسیع‌تر به نمایش گذاشته شده و به مراتب واقعی‌تر به نظر می‌رسند. علاوه بر این، قابلیت Night Vision در نرم‌افزار مدیریت مانیتور به شما این امکان را می‌دهد تا جزئیات از دست رفته در بخش‌های تیره تصویر را بازیابی کرده و در عین حال نقاط روشن تصویر را بیش از اندازه روشن مشاهده نکنید.

این مانیتور از یک پورت USB 3.2 نسل اول Type-B، دو پورت USB 3.2 نسل اول Type-A، یک پورت Display Port 1.2a، دو پورت HDMI 2.0b، یک خروجی هدفون و یک پورت Type-C بهره می‌برد.

منبع: techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید