سخت‌افزار

دوربین دوگانه و حسگر اثرانگشت؛ بهبودهای گوشی موبایل Redmi 10A

دوربین دوگانه و حسگر اثرانگشت؛ بهبودهای گوشی موبایل Redmi 10A

هفته گذشته اطلاعاتی درباره گوشی موبایل تازه‌نفس Redmi 10A کمپانی شیائومی که قرار بر عرضه آن تقریباً یک سال قبل بود در سطح اینترنت منتشر شد، حال دوباره شاهد رخ‌نمایی آن در رسانه‌های سخت‌افزاری هستیم که جزئیات بیشتری نیز همراه با آن فاش شده‌اند.

تلفن همراه هوشمند تازه‌نفس Redmi 10A کمپانی شیائومی به تازگی در پایگاه داده تأییدیه FCC SAR مشاهده شده است. بر طبق فهرست بندی انجام شده، این گوشی موبایل در حقیقت نسخه‌ای بهبود یافته از اسمارت‌فون Redmi 9A به شمار می‌رود. مدل جدید دستگاه مورد بحث یک سنسور دوربین 2 مگاپیکسلی اضافی را علاوه بر حسگر 13 مگاپیکسلی در طراحی خود جای داده و پیکربندی دوگانه دوربین را برای کاربران خود به ارمغان خواهد آورد؛ در حالی که تعداد دوربین‌های جایگزین نسل قبل آن به یک عدد با رزولوشن 13 مگاپیکسل محدود شده است. اضافه شدن سنسور تشخیص اثرانگشت از جمله دیگر بهبودهایی می‌باشد که در نسخه‌های پیشین شاهد آن نبوده‌ایم. در نهایت مدل جدید و تازه‌نفس گوشی موبایل مورد بحث علاوه بر مدل 3 (حافظه رم) و 32 (حافظه داخلی) گیگابایتی، در نسخه‌های چهار گیگابایت حافظه اصلی و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی نیز به دست مصرف‌کنندگان خواهد رسید. از جمله پیکربندی‌هایی که شاهد آن خواهیم بود موارد 2GB+32GB ،3GB+32GB ،3GB+64GB ،4GB+64GB و 4GB+128GB هستند.

بر طبق آخرین فهرست بندی انجام شده توسط Geekbench، می‌دانیم که گوشی موبایل Redmi 10A کمپانی شیائومی با چیپست یکسان MediaTek Helio G25 روانه بازار خواهد شد. به‌صورت خلاصه به غیر از اضافه شدن سنسور دوربین 2 مگاپیکسلی، حسگر تشخیص اثرانگشت و تفاوت در پیکربندی حافظه اصلی و داخلی شاهد بهبود دیگری نسبت به تلفن همراه هوشمند Redmi 9A نخواهیم بود. انتظار می‌رود تا رونمایی رسمی از این دستگاه در ماه فوریه سال جاری میلادی انجام پذیرد.

منبع: Gizmochina

دیدگاهتان را بنویسید