سخت‌افزار

سرعت 28 گیگابایت بر ثانیه با اس‌اس‌دی AORUS XTREME Gen4 AIC گیگابایت!

سرعت 28 گیگابایت بر ثانیه با اس‌اس‌دی AORUS XTREME Gen4 AIC گیگابایت!

کمپانی گیگابایت، یکی از تولیدکنندگان جهانی قطعات و سخت‌افزارهای کامپیوتری همچون مادربرد، کارت گرافیک و … امروز بسیار مفتخر است تا از حافظه جامد AORUS XTREME Gen4 AIC خود با سرعت دسترسی بسیار بالای 28 گیگابایت بر ثانیه رونمایی کند! این درایو جامد دارای کارایی خارق‌العاده و فضای ذخیره‌سازی قابل توجه در حالت کلی تعداد هشت حافظه چهار ترابایتی نسل دوم PCIe 4.0 NVMe M.2 را در کنار تراشه کنترلر PHISON PS5018-E18 با خود به ارمغان آورده و نرخ بسیار بالای سرعت انتقال اطلاعات را از طریق پیکربندی RAID ممکن ساخته است که در نوع خود می‌تواند به عنوان اولین اقدام در حوزه سیستم‌های رده مصرف‌کنندگان محسوب شود.

حافظه جامد AORUS Xtreme Gen4 AIC کمپانی گیگابایت با تلفیق مواردی همچون هیت‌سینک بزرگ آلومینیومی، صفحه جاذب حرارت M.2 برای به ‌ارمغان آوردن قابلیت خنک‌سازی پسیو، تعداد 10 سنسور دمایی به همراه طراحی دوگانه فن‌های خنک‌کننده راهکار قابل اطمینان و ویژه‌ای را جهت خنک‌سازی قطعات داخلی و تضمین پایداری عملکرد ارائه داده است. علاوه بر آن بستر نرم‌افزاری انحصاری SSD Tool Box نیز با فراهم آوردن امکان نظارت بر وضعیت دقیق درایو و مانیتورینگ مقادیر دمایی به‌صورت بلادرنگ انعطاف‌پذیری ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار داده است. اپلیکیشن AORUS Storage Manager به کاربران و مصرف‌کنندگان اجاره می‌دهد تا به مدیریت پیکربندی RAID با فشردن تنها یک کلیک پرداخته و قابلیت تنظیم سرعت چرخش فن‌های خنک‌کننده در سه فاز مختلف نیز انعطاف‌پذیری قرار گرفته در اختیار کاربران را با بهبود دوچندانی همراه ساخته است.

سرعت 28 گیگابایت بر ثانیه با اس‌اس‌دی AORUS XTREME Gen4 AIC گیگابایت!

حافظه جامد AORUS Xtreme Gen 4 AIC کمپانی گیگابایت همان‌طور که در پاراگراف اول نیز اشاره شد تعداد هشت حافظه جامد چهار ترابایتی سطح AORUS Gen4 7000 را با تلفیق کنترلر PHISON PS5018-E18 در طراحی خود جای داده و در کنار پیکربندی RAID قادر است تا نه تنها گنجایشی برابر با 32 ترابایتی را به ارمغان آورده، بلکه سرعت خوانش متوالی اطلاعات را نیز به 28 گیگابایت بر ثانیه بهبود دهد که میزان بهبود آن چهار برابر بیشتر از درایوهای اس‌اس‌دی AORUS Gen4 7000 عنوان شده است.

منبع: TechPowerUP

دیدگاهتان را بنویسید