سخت‌افزار

عرضه قریب الوقوع گوشی موبایل Galaxy A03 سامسونگ

عرضه قریب الوقوع گوشی موبایل Galaxy A03 سامسونگ

انتظار است تا کمپانی سامسونگ چندین گوشی موبایل در خانواده محصولات سری A و M را در ماه‌های پیش  رو روانه بازار نماید. علاوه بر اسمارت‌فون‌های اقتصادی و رده میانی، انتظار عرضه محصولات رده ورودی همچون Galaxy A03 نیز می‌رود؛ حال اخیراً به لطف رسانه 91Mobile اطلاعاتی بیشتری در خصوص تاریخ عرضه، مشخصات فنی و دیگر جزئیا این تلفن همراه هوشمند تازه‌نفس که در آینده‌ای نزدیک در بازار کشور هند عرضه می‌شود منتشر شده است.

بر طبق اطلاعات منتشره، گوشی موبایل Galaxy A03 کمپانی سامسونگ در اواخر ماه فوریه سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد، اما اگر این اتفاق رخ ندهد، انتظار می‌رود تا در ماه مارس شاهد رخ‌نمایی آن در قفسه فروشگاه‌های فیزیکی و اینترنتی باشیم. افزون بر این موارد، قیمت در نظر گرفته شده برای اسمارت‌فون تازه‌نفس مورد بحث در بازار کشور هند برابر با 159 دلار می‌باشد. همانطور که می‌دانیم این گوشی موبایل چندی پیش با قیمت 131 دلار برای نسخه 3 گیگابایت حافظه اصلی و 32 گیگابایت حافظه داخلی، به‌علاوه 153 دلار برای نسخه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در کشور ویتنام روانه بازار شده است. از جمله تنوع رنگی آن می‌توان به مشکی، قرمز و سبز تیره اشاره کرد، اما عرضه تمامی رنگ‌ها با توجه به کشور مقصد متفاوت بوده و ممکن است برخی از نسخه‌ها در دسترس قرار نگیرند.

از جمله مشخصات فنی آن می‌توان به صفحه نمایشگر 6.5 اینچی همراه با پنل IPS، وضوح تصویر +HD و پیکربندی دوگانه 48 و 2 مگاپیکسلی دوربین‌های پشتی و 5 مگاپیکسلی دوربین سلفی اشاره کرد. قلب تپنده آن متشکل از چیپست UNISOC T606 بوده و با 3 و 4 گیگابایت حافظه اصلی پاسخ گفته شده است. ظرفیت باتری آن با توجه به اطلاعات هم‌اکنون در دسترس برابر با 5000 میلی‌آمپر ساعت بوده و رابط کاربری One UI نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

منبع: Gizmochina

دیدگاهتان را بنویسید