سخت‌افزار

میزبانی قفسه فروشگاه‌ها از MIX Fold 2 در فصل دوم سال جاری میلادی

میزبانی قفسه فروشگاه‌ها از MIX Fold 2 در فصل دوم سال جاری میلادی

کمپانی شیائومی در سال گذشته میلادی تلفن همراه هوشمند Mi MIX را به عنوان اولین گوشی موبایل تاشوی خود روانه بازار کرده و اکنون زمزمه‌های جایگزین آن که احتمالاً تحت عنوان MIX Fold 2 شناخته می‌شود به گوش می‌خورند. پیش از انتشار هرگونه تأییدیه رسمی از جانب کمپانی سازنده گزارش‌های منتشره در ماه‌های گذشته برخی از جنبه‌های اسمارت‌فون تازه‌نفس و اکنون تاریخ عرضه آن را مشخص کرده بودند.

یک گزارش جدید از رسانه Digital Chat Station اشاره به عرضه گوشی موبایل MIX Fold 2 در فصل دوم سال جاری میلادی دارد؛ این بدان معنی است که تا پیش از اتمام ماه ژوئن می‌توانیم شاهد حضور دستگاه در قفسه فروشگاه‌ها باشیم. بر همین اساس اگر گزارش‌های پیشین از صحت و درستی برخوردار باشند، نسل دوم تلفن‌های همراه سری MIX Fold کمپانی شیائومی با برخورداری از یک صفحه نمایشگر 8.1 اینچ با پشتیبانی از وضوح تصویر 2K طراحی و توسعه پیدا خواهد کرد. این احتمال وجود دارد که هر دو نمایشگر از نرخ فرکانس بالا برخوردار باشند. از جمله دیگر ادعاهای مطرح شده در این زمینه استفاده از نمایشگرهای LTPO توسط کمپانی شیائومی در این اسمارت‌فون پرچم‌دار است تا پشتیبانی از نرخ فرکانس تطبیقی، مشابه با آنچه که در پرچم‌داران سامسونگ شاهد آن‌ها هستیم به ارمغان آورده شود.

به احتمال بسیار زیاد چیپست Snapdragon 8 Gen 1 به عنوان قلب تپنده این گوشی موبایل به فعالیت پرداخته و ظرفیت باتری و توان شارژ سریع نیز افزایشی را به خود خواهند دید. علاوه بر گوشی موبایل MIX Fold 2، کمپانی شیائومی ممکن است گوشی موبایل دیگری با عنوان MIX Flip را نیز برای رقابت با سری تلفن‌های همراه هوشمند Galaxy Z Flip سامسونگ روانه بازار نماید.

منبع: Gizmochina

دیدگاهتان را بنویسید