سخت‌افزار

میکرون از ماژول رم گیمینگ Crucial Ballistix MAX 5100 رونمایی کرد

میکرون از ماژول رم گیمینگ Crucial Ballistix MAX 5100 رونمایی کرد

کروشال، یکی از زیرمجموعه‌های اصلی میکرون از ماژول‌های رم گیمینگ جدید خود تحت عنوان Crucial Ballistix MAX 5100 رونمایی کرد. بالیستیک تنها سری از رم‌های کروشال است که بهینه‌سازی‌های سفارشی در سطح تراشه (Die) صورت می‌گیرد. مدتی پیش نیز یکی از اورکلاکرهای حرفه‌ای موفق شد ماژول رمی در این سری حرفه‌ای را تا سرعت 6666 مگاهرتز اورکلاک و به عنوان سریع‌ترین ماژول‌های رم DDR4 معرفی کند. ماژول‌های رم کروشال، درست مانند محصولات رده سازمانی میکرون از عملکردی رده بالا و حرفه‌ای بهره می‌برند.

ماژول‌های جدید سری بالیستیک تمام فرآیندهای طراحی و تولید را در کارخانجات میکرون پشت سر می‌گذارند و از همین رو سطح کیفی بسیار بالایی دارند. این ماژول‌ها قادرند به سرعت بالای 5100 مگاهرتزی دست پیدا کنند که برای گیمرهای حرفه‌ای و علاقه‌مندان جدی به اورکلاک، گزینه‌ای ایده‌آل محسوب می‌شود.

میکرون نخستین شرکتی بود که ماژول‌های رم DDR4 و مجهز به RGB را به بازار عرضه کرد. ماژول‌های رم گیمینگ Crucial Ballistix MAX 5100 میکرون نیز با سرعت بالای خود، عملکرد سیستم در گیمینگ را بهبود بخشیده و به گیمرها اجازه می‌دهد تا به نرخ فریم‌های بالاتری دست پیدا کنند. تعداد محدودی از این ماژول‌ها تولید شده و در قالب کیت‌های 16 گیگابایتی به بازار عرضه می‌شوند.

ماژول‌های رم گیمینگ کروشال سطح جدیدی برای عملکرد بسیار سریع را تعیین می‌کنند و تایمینگ مناسب آنها نیز در هر شرایطی عملکرد بالا و پایداری مثال زدنی را به همراه خواهد آورد. این ماژول‌های رم جدید در تعداد محدود و برای اورکلاکرهای حرفه‌ای که به دنبال بهره‌گیری از حداکثر پتانسل رم در سیستم هستند طراحی شده‌اند و از جدیدترین پلتفرم‌های اینتل و ای‌ام‌دی پشتیبانی می‌کنند.

منبع: techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید