سخت‌افزار

با Hero 7، جدیدترین دوربین کمپانی GoPro آشنا شوید

با Hero 7، جدیدترین دوربین کمپانی GoPro آشنا شوید

به نظر می‌رسد که جدیدترین تصاویر منتشره از ویترین فروشگاهی نمایانگر محصولات آینده GoPro می‌باشند. کاربری در یکی از رسانه‌های مطرح جهان با انتشار تصاویری از دوربین زیبای Hero 7، جدیدترین محصول کمپانی نامبرده که جهت معرفی زمانی در سال جاری در نظر گرفته شده است را به نمایش گذاشته‌ است.

به نظر می‌رسد که دوربین آینده GoPro در سه رنگ سفید، نقره‌ای و مشکی به بازار عرضه شده و از ویژگی‌های کاملاً معمولی نظیر پایداری تصاویر و ایستادگی در برابر آب تا عمق 33 فوت (10 متر) پشتیبانی می‌کند. برخی از مدل‌های مختلف فاقد صفحه نمایشگر داخلی می‌باشند؛ این خود نمایانگر خط محصولاتی Hero 4 در گذشته است (که بر طبق آن نسخه نقره‌ای رنگ فاقد صفحه نمایشگر بوده و مدل مشکی همراه با آن مورد عرضه قرار گرفته بود).

Hero 7، جدیدترین دوربین کمپانی GoPro

کمپانی GoPro در سالیان اخیر با مشکلات کوچک و بزرگ گوناگونی که می‌توانستند به ورشکستگی اقتصادی آن منتهی شوند دست و پنجه نرم کرده است. کمپانی مذکور در جهت تمرکز بیشتر بر محصولات تولیدی خود و صرفه‌جویی فراتر در هزینه‌های نهایی خط محصولاتی خود را به تعداد سه دوربین در بهار سال 2016 کاهش داده و محصولاتی تحت عنوان Fusion (دوربینی با قابلیت فیلم‌برداری 360 درجه) و Hero 6 را نیز عرضه کرده بود که در بخش مشخصات فنی نسبت به دستگاه‌های جایگزین خود از برتری‌هایی برخوردار بوده‌اند. علاوه بر آن خروج از صنعت طراحی و توسعه وسایل و هواپیماهای بدون سرنشین در بهار سال گذشته نیز از جمله دیگر تصمیمات GoPro جهت کاهش هزینه‌های خود به شمار رفته و به نظر می‌رسد که موفق نیز ظاهر شده‌اند، زیرا میزان منفعت حاصله توسط کمپانی مذکور در نیمه چهارم سال جاری با افزایش بیشتر همراه شده است. امید می‌رود که محصولات به بیرون درز پیدا کرد و معرفی رسمی آن‌ها در آینده‌ای نزدیک در کسب درآمد بیشتر GoPro و نجات آن از مشکلات مالی مربوطه بتوانند مفید واقع شده و برگ زرین دیگری را به افتخارات کمپانی مذکور بی افزایند.

منبع: The Verge

دیدگاهتان را بنویسید