موبایل

جزئیات گوشی موبایل Galaxy A73 5G فاش شد

جزئیات گوشی موبایل Galaxy A73 5G فاش شد

پس از رونمایی از گوشی‌های موبایل Galaxy A13 و Galaxy A23 کمپانی سامسونگ در بازار، اکنون نوبت به اسمارت‌فون پیشرفته و پریمیوم Galaxy A73 5G رسیده است. این دستگاه تازه‌نفس به‌تازگی در دیتابیس Geekbench مشاهده شده و جزئیات کلیدی در مورد آن فاش گشته است.

گوشی موبایل Galaxy A73 5G کمپانی سامسونگ با شماره مدل SM-A736B شناخته شده و به‌وسیله نسخه پنجم نرم‌افزار Geekbench مورد آزمایش قرار گرفته است که به‌واسطه آن موفق به کسب امتیاز 778 در بنچمارک تک هسته‌ای و 2913 در بنچمارک چند رشته‌ای شده است. این تلفن همراه هوشمند یک چیپست Snapdragon 778G رده میانی را با فرکانس مرجع 1.80 گیگاهرتز در بطن خود جای داده و همراه با هشت گیگابایت حافظه اصلی و نسخه دوازدهم سیستم‌عامل آندروید روانه بازار خواهد شد. انتظار می‌رود تا نسخه پایه از شش گیگابایت حافظه رم برخوردار باشد. شایعات مختلف حکایت از پشتیبانی آن از یک صفحه نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED با نرخ فرکانس 90 هرتز و وضوح تصویر Full +HD دارند. علاوه بر آن سنسور اسکن اثر انگشت نیز به‌صورت در صفحه در زیر نمایشگر قرار گرفته است. انتظار می‌رود تا اسمارت‌فون مورد بحث با سیستم چهارگانه دوربین شامل سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی و لنز 12 مگاپیکسلی ثانویه روانه بازار شود.

جزئیات گوشی موبایل Galaxy A73 5G فاش شد

دیگر مشخصات فنی تلفن همراه هوشمند Galaxy A73 5G کمپانی سامسونگ در حال حاضر در هاله‌ای از ابهام قرار دارند، اما انتظار می‌رود تا 128 گیگابایت ظرفیت به عنوان حافظه اصلی در اختیار کاربران قرار گرفته و یک باتری غول‌پیکر نیز برای تأمین انرژی در بطن آن گنجانده شود. تاریخ دقیق عرضه هنوز مشخص نشده است.

منبع: Gizmochina

دیدگاهتان را بنویسید