موبایل

گوشی موبایل AGM H5، همراه مسیرهای دشوار عرضه شد

گوشی موبایل AGM H5، همراه مسیرهای دشوار عرضه شد

اسمارت‌فون H5 کمپانی AGM Mobile برای عرضه در ماه آوریل سال 2022 میلادی در نظر گرفته شده و به عنوان اولین گوشی موبایل تنومند بر مبنای نسخه استوک سیستم‌عامل آندروید 12 معرفی شده است. پشتیبانی از پرصداترین اسپیکر در مقایسه با دیگر تلفن‌های هوشمند موجود در بازار با ظرفیت 109 دسی‌بل از جمله دیگر نقاط عطف این دستگاه منحصر به فرد به شمار می‌رود.

گوشی موبایل AGM H5 هم‌اکنون برای پیش خرید در دسترس قرار گرفته و از تاریخ پانزدهم مارس تا هجدهم آوریل با تخفیف‌های متنوع متغیر در بازه 5 تا 15 درصد به همراه هدفون‌های بیسیم و داک شارژر (در برخی از موارد) در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. این گوشی موبایل در دو پیکربندی چهار گیگابایت حافظه اصلی و 64 گیگابایت حافظه داخلی با برچسب قیمتی 269 دلار و شش گیگابایت حافظه اصلی و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 299 دلار در دسترس قرار گرفته است. همان‌طور که در پاراگراف ابتدایی خبر نیز اشاره شد، اسمارت‌فون تازه‌نفس مورد بحث به میزبانی جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل آندروید 12 پرداخته است که در میان گوشی‌های موبایل اقتصادی معمول نمی‌باشد. از آنجایی که این دستگاه به عنوان یک اسمارت‌فون تنومند معرفی شده است، بنابراین سازگاری با استانداردهای IP68 ،IP69K و MIL-STD-810H را نیز با خود به ارمغان آورده است. متأسفانه پشتیبانی از فناوری اینترنت همراه 5G به دلیل میزبانی از چیپست Helio G35 میسر نمی‌باشد.

اسپیکر قدرتمند اسمارت‌فون H5 کمپانی AGM با یک حلقه نورانی LED RGB محاصره شده و تأمین انرژی دستگاه نیز بر عهده یک باتری 7000 میلی‌آمپری گذاشته شده است. صفحه نمایشگر 6.52 اینچی LCD پشتیبانی از پنج لمس هم‌زمان را ارائه داده و پیکربندی دوربین آن شامل یک لنز 20 مگاپیکسلی دید در شب، یک سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی و یک سنسور 20 مگاپیکسلی سلفی می‌باشد. پشتیبانی از فناوری NFC نیز ارائه شده است.

منبع: TechPowerUP

دیدگاهتان را بنویسید