موبایل

گوشی موبایل Realme C31 در اندونزی عرضه شد

گوشی موبایل Realme C31 در اندونزی عرضه شد

کمپانی Realme به‌تازگی اسمارت‌فون تازه‌نفس و اقتصادی Realme C31 خود را به‌طور رسمی در کشور اندونزی روانه بازار کرده است. این گوشی موبایل برخلاف جایگزین نسل پیشین خود از جانب سازندگان شاهد تغییر در طراحی بوده و به میزبانی از چیپست UNISOC پرداخته است. از جمله دو مورد از هایلایت‌های آن می‌توان به صفحه نمایشگر 6.5 اینچی و باتری بزرگ اشاره کرد.

اسمارت‌فون C31 کمپانی Realme از برچسب قیمتی 111 دلار برای نسخه سه گیگابایت + سی و دو گیگابایت (به‌ترتیب حافظه اصلی و حافظه داخلی) برخوردار می‌باشد. این رقم برای نسخه چهار و شصت و چهار گیگابایتی به 122 دلار افزایش پیدا کرده است. عرضه این گوشی موبایل فقط در دو رنگ سبز تیره و نقره‌ای روشن انجام پذیرفته است. همان‌طور که در پاراگراف قبل نیز اشاره شد، تلفن همراه هوشمند اقتصادی مورد بحث از یک صفحه نمایشگر 6.5 اینچی با پنل LCD برخوردار بوده و از وضوح تصویر +HD بهره می‌برد. با وجود اینکه دستگاه مورد بحث یک اسمارت‌فوت اقتصادی می‌باشد، اما نرخ فرکانس تاچ آن برابر با 120 هرتز در نظر گرفته شده است. کمپانی Realme ادعا کرده است که صفحه گوشی از توانایی نمایش 16.7 میلیون رنگ برخوردار بوده و از نسبت ابعاد تصویر 88.7 درصد بهره می‌برد. از جمله دیگر ویژگی‌های آن باید به پیکربندی سه‌گانه دوربین با لنز اصلی 13 مگاپیکسلی و سنسورهای ماکرو و B&W در قسمت پشتی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد.

قلب تپنده اسمارت‌فون C31 را چیپست UNISOC T612 تشکیل داده است که یک تراشه 12 نانومتری به شمار می‌رود. باتری 5000 میلی‌آمپری آن قابلیت شارژ سریع با توان 10 وات را ارائه داده است. یک شکاف کارت حافظه برای افزایش ظرفیت حافظه اصلی نیز در طراحی گنجانده شده است. از جمله دیگر مشخصات فنی و امکانات آن می‌توان به سنسور اثرانگشت جانبی، سیستم‌عامل آندروید 11 و پوسته UI R Edition اشاره کرد. گوشی موبایل معرفی شده فقط در نسخه 4G روانه قفسه فروشگاه‌ها شده و پشتیبانی از دو سیم کارت، بلوتوث 5.0 و دو باند 2.4 و 5 گیگاهرتز وای‌فای در کنار جک 3.5 میلی‌متری هدفون و پورت USB-C را ارائه داده است.

منبع: Gizmochina

دیدگاهتان را بنویسید