تکنولوژی

معرفی محصولات دارای نشان Taiwan Excellence سال 2019 میلادی

وزارت امور اقتصادی تایوان به‌منظور تشویق نمودن کمپانی‌های فعال در حوزه توسعه و ساخت سخت‌افزارهای رایانه‌ای و وسایل الکترونیکی برای بهبود طراحی، کیفیت و تصویر کلی محصولات خود جهت افزایش فضای رقابتی موجود در بازار جهانی، اقدام به ایجاد لوگوی “Taiwan Excellence” در سال 1992 میلادی کرده و انتخاب مجموعه‌ای از محصولات مختلف تحت علامت فوق را به‌صورت رسمی در سال 1993 ارائه داشته است. محصولات انتخاب شده در طی نمایشگاه‌های مختلف نه تنها موفق به دریافت لوگوی فوق شده، بلکه امکان پیوستن به دیگر وسایل و سخت‌افزارهای تایوانی تولید شده در رویدادهای گوناگون بازار جهانی را نیز کسب می‌نمایند که در ادامه به آشنایی اجمالی با برخی از مهم‌ترین محصولات دارنده علامت فوق در سال جاری 2019 میلادی می‌پردازیم.

محصولات هوشمند منزل

پروژکتور خانگی معرفی محصولات دارای نشان Taiwan Excellence سال 2019 میلادی4K UHD Smart

پروژکتور منحصر به فرد UDH51A کمپانی Optoma قادر است تا به نمایش اطلاعات با به‌وضوح تصویر 4K پرداخته و با استفاده از فرامین صوتی به اجرای دستورات بپردازد. پشتیبانی از ویژگی‌هایی همچون رزولوشن چشمگیر، فناوری محدوده دینامیکی پویا (HDR)، الگوریتم محافظتی HDCP 2.2، پخش بیسیم، پخش‌کننده چندرسانه‌ای داخلی و رویه‌های پردازش فریم PureMotion انتخابی ایده‌آل جهت استفاده در محیط منزل به شمار می‌رود.

کمپانی سازنده: Optoma Corporation

شماره مدل محصول:UHD51A

سیستم وای‌فای +معرفی محصولات دارای نشان Taiwan Excellence سال 2019 میلادیGemini

دستگاه +Gemini جدیدترین ساخته کمپانی ادی‌مکس به شمار می‌رود که برای استفاده در طیف وسیعی از محیط‌های خانگی توسعه یافته و با عنایت به پشتیبانی از فناوری مِش قادر است تا تمامی نقاط کور منزل را توسط شبکه وای‌فای پوشش دهد. سازگاری دستگاه فوق با مودم‌ها و روترهای معمول نیاز به تهیه و خرید تجهیزات ویژه را مرتفع کرده است.

کمپانی سازنده: Edimax Technology Co

شماره مدل محصول: Gemini+ Whole Home Wi-Fi System

آشکارساز کیفیت هوای معرفی محصولات دارای نشان Taiwan Excellence سال 2019 میلادیEdiGreen

از جمله دیگر محصولات منحصر به فرد کمپانی ادی‌مکس می‌توان به آشکارساز هوای EdiGreen AI-1001W V3 اشاره کرد که قادر است تا با شناسایی ذرات اتمسفری، حرارت و رطوبت، کیفیت هوای محیط را ردیابی نماید. پشتیبانی از سنسورهای متنوع جهت تشخیص دقیق، قابلیت فراهم آوردن اطلاعات به‌صورت بصری، سیستم مدیریت ویژه و همچنین الگوریتم‌های پیشرفته از محصول فوق دستگاهی قدرتمند پدید آورده‌اند.

کمپانی سازنده: Edimax Technology Co

شماره مدل محصول: AI-1001W V3

سیستم وای‌فای معرفی محصولات دارای نشان Taiwan Excellence سال 2019 میلادیMulty U AC2100

دستگاه Multy U AC2100 کمپانی زایکسل در حالت کلی یک مودم و روتر مبتنی بر تعداد سه باند (Tri-Band) به شمار می‌رود که با توانایی گسترده خود در برقرار ساختن شبکه وای‌فای و استفاده از فناوری مِش به‌منظور تحت پوشش درآوردن حتی کورترین نقاط موجود، دسترسی به شبکه گسترده وب در منزل را بدون نیاز به استفاده از چندین دستگاه و یا رپیترهای متعدد فراهم آورده است.

کمپانی سازنده: Zyxel Communications Corporation

شماره مدل محصول: WSR30

 

سیستم وای‌فای معرفی محصولات دارای نشان Taiwan Excellence سال 2019 میلادیMulty X AC3000

آیا از مشکلات مربوط به بارگذاری اطلاعات هنگام اتصال تعداد چندین دستگاه به شبکه وای‌فای محلی خود رنج می‌برید؟ منبع بروز این مهم ممکن است ناشی از عدم برخورداری دستگاه مورد استفاده از میزان پهنای باند کافی باشد که کمپانی زایکسل با طراحی و تولید سیستم وای‌فای سه بانده Multy X AC3000 درصدد رفع آن برآمده است. پشتیبانی از فناوری Alexa جهت کنترل محصول با استفاده از فرامین صوتی از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد آن محسوب می‌شود.

کمپانی سازنده: Zyxel Communications Corporation

شماره مدل محصول: WSQ50

سیستم وای‌فای Multy Mini AC1750

سیستم وای‌فای Multy Mini AC1750 در مقایسه با دو محصول پیشتر معرفی شده از اندازه کوچک‌تری برخوردار بوده و با پشتیبانی از دو باند و فناوری مِش، قادر است تا تمامی نقاط موجود در محیط منزل را پوشش داده و در عین حال به اشغال کمتر میزان فضای اطراف خود نیز بپردازد. پشتیبانی از امکان هدایت محصول توسط فرامین صوتی، بستر نرم‌افزاری مدیریت منابع و فناوری یکپارچه شناسه‌های شبکه وای‌فای و گذرواژه‌های عبوری، این دستگاه را در تراز هم‌رده‌های بزرگ‌تر خود قرار داده‌اند.

کمپانی سازنده: Zyxel Communications Corporation ——– شماره مدل محصول: WSQ20

معرفی محصولات دارای نشان Taiwan Excellence سال 2019 میلادی

پوشک هوشمند Opro9

پوشک هوشمند Opro9 به‌صورت کاملاً اختصاصی برای کودکان طراحی شده و با توجه ساختار سبک، تمیز و مبتنی بر اصول ارگونومی خود راحتی ویژه‌ای را برای فرزند دلبند شما به وجود می‌آورد. حسگرهای ویژه نصب شده به والدین اجازه می‌دهند تا از طریق بستر نرم‌افزاری تلفن همراه خود به اندازه‌گیری میزان حرارت و رطوبت داخل پوشک پرداخته و با مشاهده شکلک خندان یا گریان (قابل تغییر در چهار سطح)، زمان تعویض را تشخیص دهند.

کمپانی سازنده: CviLux Corporation ——– شماره مدل محصول: FHH201

معرفی محصولات دارای نشان Taiwan Excellence سال 2019 میلادی

محصولات هوشمند حوزه سلامت

دوربین دیجیتال اسکن قعر چشممعرفی محصولات دارای نشان Taiwan Excellence سال 2019 میلادی

دوربین دیجیتال ویژه و منحصر به فرد Horus Scope DEC 200 با طراحی نوری ویژه و تعبیه‌سازی خلاقانه سیستم‌های مکانیکی و الکترونیکی قادر است تا اسکن و غربالگری قعر قرنیه چشم را با سهولت فراوانی همراه سازد. دستگاه مورد بحث اولین دوربین مبتنی بر وضوح تصویر 5 مگاپیکسل و گستره دیده 45 درجه در جهان به شمار می‌رود.

کمپانی سازنده: Medimaging Integrated Solution

شماره مدل محصول: DEC 200

 

محصولات هوشمند حوزه فروش اجناس

کیوسک خود سفارش‌دهمعرفی محصولات دارای نشان Taiwan Excellence سال 2019 میلادی

کیوسک جذاب کمپانی Protech Systems با برخورداری از صفحه‌نمایش تمام لمسی قادر است تا نمایی بصری را از غذاها و خوردنی‌های قابل سفارش به نمایش درآورده و تجربه‌ای ویژه را در انتخاب، پرداخت و دریافت به ارمغان آورد. طراحی منحصر به فرد این کیوسک علاوه بر سهولت سفارش برای افراد معلول، عملیات تعمیر را در صورت خرابی نیز با راحتی بیشتری همراه ساخته است.

کمپانی سازنده: Protech Systems Co

شماره مدل محصول: KS-1130

 

اسکنر بیسیم معرفی محصولات دارای نشان Taiwan Excellence سال 2019 میلادیRFID

دستگاه MR11A7 اسکنری کوچک و جذاب می‌باشد که به لطف اندازه خود قادر است تا در درون جیب جای گرفته و به خوانش برچسب‌های EPC Gen2 و ISO 18000-6R بپردازد. محصول مورد بحث قادر است تا عملیات اسکن را از فاصله 100 سانتی‌متری به انجام رسانده و اطلاعات موجود را به‌صورت بیسیم از طریق فناوری بلوتوث به تلفن همراه مبتنی بر سیستم‌عامل آندروید و یا iOS ارسال کند. باتری داخلی 1150 میلی‌آمپری از توانایی فراهم آوردن تعداد 6000 اسکن بدون توقف برخوردار می‌باشد.

کمپانی سازنده: MARSON TECHNOLOGY CO

شماره مدل محصول: MR11A7

 

اسکنر بیسیم بارکدمعرفی محصولات دارای نشان Taiwan Excellence سال 2019 میلادی

اسکنر بیسیم MT500L از طراحی بسیار منحصر به فردی برخوردار بوده و قادر است تا همانند یک انگشتر در یکی از انگشتان دست فرد قرار گیرد. دستگاه فوق تنها از وزنی به بزرگی 20 گرم برخوردار بوده و با خوانش بارکدهای گوناگون و ارسال بلادرنگ اطلاعات، از هدر رفت هنگفت زمان جهت برداشت و در دست گرفتن دیگر اسکنرهای سنتی جلوگیری به عمل می‌آورد.

کمپانی سازنده: MARSON TECHNOLOGY CO

شماره مدل محصول: MT500L

خوانشگر قابل حمل NFC

خوانشگر MR10A7 کمپانی Marson Technology با استفاده از فناوری NFC قادر است تا به شناسایی و خوانش تگ‌های RFID گوناگون توسط امواج رادیویی بپردازد. طراحی مستحکم و پشتیبانی از استاندارد IP55 در فزونی استقامت محصول مثمرالثمر واقع شده و علاوه بر حفظ عملکرد و جلوگیری از خرابی در صورت سقوط بر روی سطحی بتنی از فاصله 1.5 متری، امکان استفاده از دستگاه در آب و هوای بارانی، برفی، گرم، سرد و دارای گرد و غبار را نیز فراهم آورده است.

کمپانی سازنده: MARSON TECHNOLOGY CO ——– شماره مدل محصول: MR10A7

معرفی محصولات دارای نشان Taiwan Excellence سال 2019 میلادی

پایانه فروشگاهی هوشمند مجهز به صفحه لمسی

دستگاه tPOS یک پایانه فروشگاهی یا به عبارتی دیگر پوز هوشمند و مجهز به صفحه ‌نمایشگر لمسی می‌باشد که به‌صورت کاملاً اختصاصی برای استفاده در صنایع مختلف توسعه یافته است. این محصول از سیستم‌عامل ویندوز 10 پشتیبانی کرده و با برخورداری از واحد پردازنده مرکزی اینتل اتم، به همراه قابلیت دریافت چندین لمس به‌طور هم‌زمان از جمله محصولات مفتخر دریافت نشان Taiwan Excellence به شمار می‌رود.

کمپانی سازنده: SENOR TECH CO ——– شماره مدل محصول: tPOS

معرفی محصولات دارای نشان Taiwan Excellence سال 2019 میلادی

نمایشگر OLED لمسی

کمپانی WiseChip با عرضه نمایشگر لمسی In-Cell Touch به کسب موفقیتی عظیم در حوزه صفحات انعطاف‌پذیر دست یافته است. محصول فوق با استفاده از فناوری PMOLED و برخورداری پیش‌فرض از سنسور تشخیص لمس، بدون نیاز به استفاده از تجهیزات جانبی قادر به دریافت فرامین لمسی بوده و با قابلیت خمش و تا شدگی، انتخابی مطلوب و ایده‌آلی در حوزه‌های گوناگونی همچون صنعت، پزشکی، اتومبیل، اینترنت اشیاء و … به شمار می‌رود.

کمپانی سازنده: WiseChip Semiconductor Inc ——– شماره مدل محصول: In-Cell Touch Series

معرفی محصولات دارای نشان Taiwan Excellence سال 2019 میلادی

نمایشگر 4.9 اینچی TOLED

از جمله دیگر محصولات منحصر به فرد کمپانی WiseChip می‌توان به سری نمایشگرهای شفاف مبتنی بر فناوری OLED یا به عبارتی دیگر TOLED اشاره کرد که با برخورداری از نوع طراحی COG (کوتاه شده عبارت Chip on Glass) و قابلیت نمایش رنگی اطلاعات بر روی صفحه شیشه‌ای، از پتانسیل فراوانی جهت استفاده در صنایع و وسایل مختلف همچون هدست‌های واقعیت مجازی، هدآپ دیسپلی کلاه کاسکت و … بهره‌مند می‌باشند.

کمپانی سازنده: WiseChip Semiconductor Inc ——– شماره مدل محصول: US-0009GMIAG01

معرفی محصولات دارای نشان Taiwan Excellence سال 2019 میلادی

نمایشگر انعطاف‌پذیر OLED

کمپانی WiseChip درزمینهٔ طراحی و تولید نمایشگرهای OLED از توانایی بالایی برخوردار بوده و با عرضه محصولات منحصر به فرد گوناگون درصدد ربودن گوی رقابت از دیگر فعالان حاضر در این صنعت می‌باشد. نمایشگرهای انعطاف‌پذیری PMOLED کمپانی مذکور از درجه انحنای حداکثر 40 میلی‌متر برخوردار بوده و قادرند تا بیشتر از 1000 مرتبه تحت خمش قرار گیرند. این دسته از نمایشگرها از پتانسیل بالایی برخوردار بوده و حوزه کاربردهای آن‌ها به‌نوعی غیرقابل شمارش می‌باشد.

کمپانی سازنده: WiseChip Semiconductor Inc ——– شماره مدل محصول: Bendable Series

معرفی محصولات دارای نشان Taiwan Excellence سال 2019 میلادی

محصولات هوشمند حوزه حمل و نقل

سیستم تشخیص پارک هوشمند مبتنی بر فناوری LPWAN

سنسور پارک منحصر به فرد کمپانی Nietzsche Enterprise با ردیابی دقیق تغییرات رخ داده در میدان مغناطیسی تولیدی توسط سنسور مغناطیس‌سنج نصب شده در قسمت بیرونی درب هنگام ورود و خروج اتومبیل به و از پارکینگ، قادر است تا با صحت بالایی به مدیریت فضای خالی موجود پرداخته و اطلاعات را با استفاده از شبکه LPWAN در بستر نرم‌افزاری خود به نمایش درآورد.

کمپانی سازنده: Nietzsche Enterprise Co

شماره مدل محصول: P01/P02

 

جعبه سیاهمعرفی محصولات دارای نشان Taiwan Excellence سال 2019 میلادی

جعبه سیاه کمپانی RCE در حال حاضر تنها دستگاه نظارت بر باتری وسایل مختلف و دارنده فناوری بلوتوث در بازار به شمار می‌رود. از جمله ویژگی‌های اساسی محصول مورد بحث می‌توان به قابلیت تشخیص ولتاژ، جریان و حرارت اشاره کرد و امکان ارسال اطلاعات به دستگاه تلفن همراه هوشمند از طریق رابط بیسیم بلوتوث در بازه‌های زمانی یک ثانیه در انعطاف‌پذیری آن تأثیرگذار نمایان شده است.

کمپانی سازنده: Reduce Carbon Energy Develop Co

شماره مدل محصول: 01680211

 

چراغ LED هوشمند

چراغ ال‌ای‌دی هوشمند کمپانی Delta Electronics از توانی برابر با 135 وات برخوردار بوده و به لطف راندمان بالای خود به‌صورت کاملاً اختصاصی برای استفاده در محیط بیرون از منزل طراحی شده است. سازگاری با تمامی سری‌های مختلف استاندارد ANSI C136.31 و استحکام بالا در برابر خورندگی از جمله ویژگی‌های تأثیرگذار این چراغ منحصر به فرد به شمار می‌روند.

کمپانی سازنده: DELTA ELECTRONICS, INC ——– شماره مدل محصول: SLDFEN1S1BT-2

معرفی محصولات دارای نشان Taiwan Excellence سال 2019 میلادی

پایانه تغذیه اتومبیل‌های الکتریکیمعرفی محصولات دارای نشان Taiwan Excellence سال 2019 میلادی

دستگاه Delta AC Mini Plus از جمله دیگر محصولات کمپانی دلتا الکترونیک محسوب می‌شود که با توجه به طراحی خود قادر است تا باتری اتومبیل‌های الکتریکی را در مدت زمانی کوتاهی شارژ نماید. رابط کاربری ساده، برخورداری از امکان صدور مجوز سوخت‌گیری توسط فناوری RFID و سازگاری با استانداردهای IP55 و IK08 علاوه بر سهولت کاربری، امکان استفاده از آن در محیط‌های سرپوشیده و باز را نیز فراهم آورده‌اند.

کمپانی سازنده: DELTA ELECTRONICS, INC

شماره مدل محصول: AC Mini Plus

 

محصولات هوشمند حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات

روتر هوشمند مسطح با صفحه‌نمایشگر لمسیمعرفی محصولات دارای نشان Taiwan Excellence سال 2019 میلادی

روتر مسطح کمپانی Planet اولین دستگاه هوشمند مجهز به صفحه ‌نمایشگر لمسی جهت فراهم آوردن فرامین بصری و تجربه‌ای جذاب از قابلیت کنترل محسوب می‌شود. دستگاه روتر مورد بحث از مجموعه کاملی از انواع و اقسام امکانات مختلف نظیر عملکردهای حفاظتی L2/L4 برخوردار بوده و قادر است تا با فراهم آوردن یک نقطه دسترسی هوشمند، در خدمت حوزه‌های اینترنت اشیاء و اینترنت اشیاء صنعتی در موقعیت‌هایی نظیر منزل، محل کار، کارخانه‌های سازنده و … به فعالیت بپردازد.

کمپانی سازنده: PLANET Technology Corporation

شماره مدل محصول: WGR-500-4PV

دستگاه سویچ 24 پورت، به همراه نمایشگر لمسی

دستگاه سویچ WS-2864PVR بر پایه فناوری PoE پلاس توسعه یافته و با برخورداری از تعداد 24 پورت جهت اتصال طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های مختلف و فراهم آوردن پهنای باندی به بزرگی 40 گیگابیت بر ثانیه جهت ارسال اطلاعات، به همراه پشتیبانی از قابلیت‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی انتخاب مناسبی جهت استفاده در محیط هتل‌ها و دیگر محیط‌های عمومی به شمار می‌رود. صفحه‌نمایشگر لمسی در انعطاف‌پذیری کنترل مستقیم دستگاه بدون نیاز به رابط کاربری مبتنی بر وب تأثیرگذار ظاهر شده است.

کمپانی سازنده: PLANET Technology Corporation ——– شماره مدل محصول: WS-2864PVR

معرفی محصولات دارای نشان Taiwan Excellence سال 2019 میلادی

پنل محافظت از غذا معرفی محصولات دارای نشان Taiwan Excellence سال 2019 میلادی

پنل محافظتی کمپانی APLEX Technology بر پایه فلز ضد زنگ توسعه پیدا کرده و با عنایت به پشتیبانی خود از بسیاری از استانداردهای مختلف، به انتخابی مناسب جهت استفاده در محیط‌های ایزوله و ضدعفونی نظیر اتاق‌های پردازش غذا و نوشیدنی، بسته‌بندی، فناوری زیستی و … تبدیل شده است. طراحی ماژولار و قابل حمل در افزایش سهولت استفاده از دستگاه مثمرالثمر می‌باشد.

کمپانی سازنده: APLEX Technology Inc

شماره مدل محصول: FABS-810PH

 

پنل صنعتی درون اتومبیلمعرفی محصولات دارای نشان Taiwan Excellence سال 2019 میلادی

در عصر نوین اینترنت اشیاء و نسخه چهارم فناوری‌های صنعتی، توسعه و ساخت محصولاتی همچون پنل APC-3072 با برخورداری از طراحی مستحکم، سبک و ماژولار، به همراه قابلیت‌های ارتباطی بیسیم سهولت فراوانی را در استفاده از اتومبیل‌ها و بهبود هوشمندی آن‌ها به خود اختصاص می‌دهند. محصول مورد بحث از سازگاری کامل با استاندارد IP66 برخوردار بوده و از ویژگی‌های ایستادگی در برابر آب و گرد و غبار بهره‌مند می‌باشد.

کمپانی سازنده: APLEX Technology Inc

شماره مدل محصول: APC-3072

 

دستگاه معرفی محصولات دارای نشان Taiwan Excellence سال 2019 میلادی10G PON OLT

دستگاه ASXvOLT 16 اولین پایانه نوری غیرفعال تجزیه شده در جهان به شمار می‌رود که از پهنای باندی به بزرگی 10 گیگابیت بر ثانیه برخوردار بوده و تعداد 16 پورت XFT به همراه چهار درگاه اترنت 100 Gigabit را در یک طراحی مستقل در ساختمان خود جای داده است.

کمپانی سازنده: Edgecore Networks Corporation

شماره مدل محصول: ASXvOLT16

ماژول‌های ساتای صنعتی

ذخیره‌سازهای دائمی اطلاعات SV250-7 از جمله محصولات بسیار منحصر به فرد کمپانی اپیسر به شمار می‌روند که با ابعاد کوچک خود و عدم نیاز به منبع تغذیه جداگانه، قادرند تا به‌صورت مستقیم به درگاه‌های ساتا متصل شده و بدون نیاز به سیم، به نگهداری طولانی مدت اطلاعات در بطن حافظه‌های NAND سه بعدی خود مبادرت ورزند. میزان انرژی مورد نیاز حافظه‌های مذکور توسط اتصال‌گر دو پین قرار گرفته در حاشیه درایو و یا به‌صورت مستقیم از طریق پین شماره هفتم درگاه فراهم آورده شده و از محصول فوق انتخابی مناسب جهت استفاده در محیط‌های صنعتی پدید آورده‌اند.

کمپانی سازنده: Apacer Technology Inc ——– شماره مدل محصول: SV250-7

معرفی محصولات دارای نشان Taiwan Excellence سال 2019 میلادی

طیف‌سنج رادیویی دستی

طیف‌سنج رادیویی دستی کمپانی اپیسر که عنوان AL210 بر آن نهاده شده است راهکار ویژه‌ای برای اندازه‌گیری نوری هوشمند پنل‌های نمایشگر مبتنی بر نور پس‌زمینه LED را فراهم آورده است. دستگاه مورد بحث که به‌صورت کاملاً اختصاصی برای پنل‌های روشنایی طراحی شده است با برخورداری از طرح دپولاریزاسیون و ماژول وای‌فای بهبودهای فراتری در عملیات سنجش و انتقال اطلاعات را میسر ساخته است.

کمپانی سازنده: Apacer Technology Inc

شماره مدل محصول: AL210

 

تجهیزات و سخت‌افزارهای حوزه بازی‌های رایانه‌ای

حامعرفی محصولات دارای نشان Taiwan Excellence سال 2019 میلادیفظه رم و درایو جامد M.2

برای بازی بازان حرفه‌ای و افراد فعال در حوزه ایجاد تغییرات (Mod) رایانه‌های شخصی، استفاده از تجهیزات قدرتمند و جذاب امری بسیار لازم و ضروری به شمار می‌رود. کمپانی اپیسر که درزمینهٔ طراحی و توسعه سخت‌افزارهای کامپیوتری از توانایی بالایی برخوردار است در جدیدترین اقدام خود یک حافظه اصلی DDR4 و یک درایو جامد بر پایه فناوری M.2 NVMe تحت عنوان Panther، به همراه برخورداری از جلوه‌های نورپردازی RGB را معرفی نموده است که در افزایش زیبایی محیط داخلی چهارچوب کیس می‌توانند مثمرالثمر واقع شوند.

کمپانی سازنده: Apacer Technology Inc

 

چهارچومعرفی محصولات دارای نشان Taiwan Excellence سال 2019 میلادیب کیس Level 20

با محصول Level 20، جدیدترین پرچم‌دار کمپانی ترمال‌تیک در حوزه چهارچوب‌های کیس فول تاور آشنا شوید که با پشتیبانی خود از ویژگی‌های منحصر به فردی همچون طراحی متمرکز بر تهویه هوا، محفظه سه‌گانه، پنل‌های شیشه‌ای تقویت شده، مکانیسم قفل بدون ابزار، درگاه‎‌های یو‌اس‌بی 3.0 و نوع C، جلوه‌های نورپردازی ویژه به همراه نرم‌افزار TT RGB Plus و … در میان دیگر رقیبان خود همانند نگینی پرصلابت می‌درخشد.

کمپانی سازنده: Thermaltake Technology Co

شماره مدل محصول: CA-1J9-00F9WN-00

صفحه‌کلید گیمینگ Level 20

صفحه‌کلید Level 20 همان‌طور که از عنوان آن پیدا است محصولی دیگر از جانب کمپانی ترمال‌تیک به شمار می‌رود که با برخورداری از قابلیت همگام‌سازی با دیگر دستگاه‌های سازگار با فناوری TT RGB، قادر است تا جذابیت چشمگیری در جلوه‌های نورپردازی را به‌صورت یکپارچه با دیگر قطعات موجود به ارمغان آورد. پشتیبانی از هوش مصنوعی و امکان دسترسی به عملکردهای نوری و ماکروهای ضروری از طریق فرامین صوتی از جمله دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این صفحه‌کلید می‌باشد.

کمپانی سازنده: Thermaltake Technology Co ——– شماره مدل محصول: KB-PZP-KLBLUS-0

معرفی محصولات دارای نشان Taiwan Excellence سال 2019 میلادی

دیدگاهتان را بنویسید