سخت‌افزار

کمپانی پاورکالر کارت‌های گرافیک سری Liquid Devil را عرضه کرد

کمپانی پاورکالر کارت‌های گرافیک سری Liquid Devil را عرضه کرد

کمپانی پاورکالر، از جمله فعالان بسیار خلاق درزمینهٔ تولید و ساخت کارت‌های گرافیک ای‌ام‌دی از سال 1997 میلادی تاکنون به تازگی از قدرتمندترین مدل از محصولات سری RX 6000 خود تحت عنوان Liquid Devil به‌صورت رسمی رونمایی کرد. این سری از کارت‌های گرافیک جدید و تازه‌نفس که احساس قدرت را در نگاه اول در بیننده القا می‌کنند به‌صورت کاملاً اختصاصی برای حوزه اورکلاک و رایانه‌های شخصی دارای سیستم کولینگ سفارشی و حلقه باز طراحی و توسعه پیدا کرده‌اند.

کمپانی PowerColor و EK به‌منظور پوشاندن جامه حقیقت به قدرتمندترین و سریع‌ترین کارت‌های گرافیک Radeon RX 6900 XT و Radeon RX 6800 XT به همکاری با یکدیگر پرداخته که نتیجه آن در ساختار این محصول جدید و تازه‌نفس قابل مشاهده است. کارت‌های گرافیک سری Liquid Devil پاورکالر مبتنی بر معماری انقلابی RDNA2 کمپانی ای‌ام‌دی توسعه پیدا کرده و دیگر مشخصاتی همچون پشتیبانی از فناوری InfinityCache و شانزده گیگابایت حافظه ویدئویی GDDR6 را با خود به ارمغان آورده‌اند که در کنار سیستم کولینگ تمام مایع و عدم برخورداری از هرگونه فن، میزان نویز تولیدی را نیز به حداقل ممکن کاهش داده‌اند. این سری از کارت‌های گرافیک از صفحات مسی نیکل اندود ویژه‌ای برخوردار می‌باشند که با دقت بسیار بالایی مهندسی شده و به‌صورت مؤثری وظیفه انتقال و اتلاف حرارت را برعهده گرفته‌اند. علاوه بر آن جلوگیری از خوردگی و زنگ‌زدگی بخش‌های مسی نیز از جمله دیگر مزیت‌های نیکل اندود کردن صفحات انتقال حرارت به شمار می‌رود.

از جمله دیگر ویژگی‌ها و برتری‌های کارت‌های گرافیک تازه‌نفس معرفی شده در مقایسه با نسخه رفرنس می‌توان به مدار رگلاتور 2+14 فاز و طراحی منحصر به فرد مدار چاپی اشاره کرد که توان محصولات را به بیشتر از 400 وات افزایش داده‌اند. علاقه‌مندان در صورت نیاز می‌توانند به‌وسیله رنگ‌های قرار گرفته در بسته‌بندی محصولات به شخصی‌سازی رنگ مایع کولانت سیستم کولینگ خود بپردازند و زیبایی فراتری را به آن هدیه دهند.

منبع: TechPowerUP

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *