سخت‌افزار

انتشار گزارش مالی درآمدهای سال 2020 کمپانی وسترن دیجیتال

انتشار گزارش مالی درآمدهای سال 2020 کمپانی وسترن دیجیتال

کمپانی وسترن دیجیتال اخیراً در گزارش ارسالی از جانب خود، میزان درآمدهای شرکت برای یک چهارم مالی جاری و تا پایان چهارم اکتبر سال 2019 میلادی را برابر با چهار میلیارد دلار اعلام کرده است. ضرر عملیاتی کمپانی در طی گزارش منتشر شده نمایانگر مقدار 129 میلیون دلار و خسارت خالص نیز برابر با رقم 276 میلیون دلار یا به عبارتی دیگر 0.93 دلار بر هر سهم اعلام شده است. با صرفه نظر کردن از برخی تغییرات ناشی از سنجه اصول حسابداری پذیرفته شده، سود عملیاتی non-GAPP معادل 235 میلیون دلار به همراه خالص دریافتی 101 میلیون دلار (0.34 دلار بر هر سهم) می‌باشد.

در یک چهارم یکسان سال پیشین میلادی، کمپانی وسترن دیجیتال در گزارش منتشره از جانب خود درآمد 5 میلیارد دلاری را در قالب سود عملیاتی 686 میلیون دلاری و خالص دریافتی 511 میلیون دلاری نمایانگر بوده است. مقادیر اشاره شده مساوی با سود 1.71 دلاری بر هر سهم می‌باشند. از جمله مقادیر دریافتی و میزان درآمدهای شاخصه non-GAAP سال قبل می‌توان به 1.1 میلیارد دلار (خالص درآمد 906 میلیون دلار و یا 3.04 دلار بر هر سهم) اشاره کرد.

کمپانی وسترن دیجیتال در یک چهارم جاری سال 2019 میلادی موفق به کسب درآمدی بالغ بر 253 میلیون دلار در قالب پول نقل شده و این بخش از سال را با حداکثر 3.2 میلیارد دلار پول نقد به اتمام رسانده است. کمپانی مذکور مقدار 147 میلیون دلار از این مقدار را از طریق سود سهام به سهامداران خود بازگردانده و 319 میلیون دلار را جهت کاهش بدهی‌های خود مصرف کرده است. در هفتم اکتبر سال 2019 میلادی، کمپانی وسترن دیجیتال تقسیم 0.50 دلاری میزان درآمدهای نقد از طریق منابع عادی و سهام مشترک خود را اعلام کرده بود که در بیست و دوم آگوست همان سال به سهامداران پرداخته شده است. آقای استیو میلیگان، افسر ارشد اجرایی کمپانی وسترن دیجیتال گفته است:

“سال مالی 2020 میلادی شروع خوبی را نمایانگر می‌باشد. موفقیت ادامه‌دار درایوهای پر ظرفیت سری اینترپرایس ما برای پایگاه‌های داده سهم بسزایی را در میزان درآمدهای وسترن دیجیتال به خود اختصاص داده است.”

انتشار گزارش مالی درآمدهای سال 2020 کمپانی وسترن دیجیتال

منبع: TechPowerUP

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *