سخت‌افزار

وسترن دیجیتال از اس‌اس‌دی‌های U.2 NVMe رده سازمانی خود رونمایی کرد

وسترن دیجیتال از اس‌اس‌دی‌های U.2 NVMe رده سازمانی خود رونمایی کرد

کمپانی وسترن دیجیتال امروز از اس‌اس‌دی‌های U.2 NVMe رده سازمانی خود رونمایی کرد. این اس‌اس‌دی‌های جدید به سازمان‌های با ابعاد کوچک تا متوسط امکان ارتقا راهکارهای ذخیره‌سازی خود با انواع NVMe را داده تا از عملکرد بالاتر این نوع از درایوها بهره‌مند شوند. براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته توسط موسسه IDC به نظر می‌رسد تا سال 2023 میلادی سهم درایوهای NVMe از بازار محصولات ذخیره‌سازی به عدد قابل توجه 79 درصد افزایش یابد.

با توجه به پیشرفت‌هایی که در پردازنده‌های چند هسته و چند رشته‌ای صورت گرفته اکنون فناوری‌های ذخیره‌سازی قدیمی دیگر به عنوان یک مانع برای ارائه حداکثر کارایی سیستم محسوب خواهند شد. اس‌اس‌دی‌های جدید Gold NVMe وسترن دیجیتال که طبق انتظار باید در سه ماهه دوم سال جاری روانه بازار شوند، در چهار ظرفیت در دسترس همکاران تجاری و همچنین مصرف کنندگان نهایی قرار خواهند گرفت.

اس‌اس‌دی‌های U.2 NVMe وسترن دیجیتال به منظور استفاده در دیتاسنترها، سرورها و هر جایی که به سرعت پاسخگویی مناسبی مورد نیاز هست طراحی شده‌اند و به راحتی می‌توانند در سازمان‌های مختلف جایگزین درایوهای مبتنی بر رابط اتصال ساتا شوند.

وسترن دیجیتال از اس‌اس‌دی‌های U.2 NVMe رده سازمانی خود رونمایی کرد

به لطف به‌کارگیری حافظه‌های پرسرعت 3D TLC NAND و فرمویر و کنترل یکپارچه اختصاصی وسترن دیجیتال، این اس‌اس‌دی‌های جدید کارایی بسیار خوبی را در محیط‌هایی که نرخ تبادل اطلاعات و همچنین قابلیت اطمینان باید در سطح بالایی قرار داشته باشد، بسیار مناسب خواهد بود. دو قابلیت بوت امن و پاکسازی اطلاعات به صورت امن نیز به همراه این اس‌اس‌دی‌ها ارائه شده و کاربران می‌توانند از امکانات مدیریت اطلاعات اضافی برخوردار شوند.

اس‌اس‌دی‌های U.2 NVMe در سری  Gold NVMeوسترن دیجیتال با در دسترس قرار دادن راهکارهای ذخیره‌سازی پرسرعت NVMe امکان بهره‌مندی از سطح جدیدی از کارایی را برای سازمان‌ها و زیرساخت‌های اطلاعاتی فراهم می‌کنند. وسترن دیجیتال این درایوهای جدید را با گارانتی 5 ساله عرضه می‌کند.

منبع: techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید